Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Explorer er så liten når jeg går inn på en link

Anbefalte innlegg

Hei explorer åpnes nesten minimert når jeg trykker på en link og en ny explorer dukker opp. Er så irriterende. Noen som vet hvordan jeg kan få den til å maksimere eller i hvertfall "huske" hvilken størrelse den hadde forrige gang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker ikke helt nå, men dersom du holder inne ctrl eller shift når du lukker vinduet i den størrelsen du vil ha det så skal det åpnes i riktig størrelse neste gang.

Så gjør vinduet så stort du vil ha det. Lukk alle andre explorer vinduer untatt den du har justert. Hold så inne en av de nevnte knappene i det du lukker vinduet og det skal virke neste gang.

Lenke til kommentar

her var det mye *fine* forslag...

-hva med å endre vinduet til den størrelsen du vil ha, for feretter å avslutte iexplore(alle vinduer)...spiller ingen rolle om du trykker "fil"->"avslutt", dbl. klikker oppe i venstre hjørne, eller om du trykker på X'n..

neste gang du åpner iexplore er den sånn den var da du avslutta den sist...

Endret av rwu
Lenke til kommentar
Husker ikke helt nå, men dersom du holder inne ctrl eller shift når du lukker vinduet i den størrelsen du vil ha det så skal det åpnes i riktig størrelse neste gang.

Så gjør vinduet så stort du vil ha det. Lukk alle andre explorer vinduer untatt den du har justert. Hold så inne en av de nevnte knappene i det du lukker vinduet og det skal virke neste gang.

Tror det var holde inn shift eller ctrl imens to DRO ut vinduet i den størrelsen man ville ha .. ekke helt sikker ..

Prøv deg frem

Lenke til kommentar

Hvis IE ikke er maksimalisert så husker den størrelsen på vinduet til det siste IE vinduet som lukkes, og neste gang IE åpnes blir dette default størrelse på nye vinduer.

Edit: untatt pop-up vinduer da, da disse ofte åpnes med JavaScript hvor man bl.a. kan spesifisere størrelse på vinduet.

Endret av HawP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...