Gå til innhold

Vintersko (herre)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Avhenger jo av bruksområdet, for ikke å snakke om hvor man bor. prisklasse og generell smak. 

 

 

Jeg har Loake Pimlico, som fungerer ganske bra, men jeg bruker de ikke på de jævligste dagene og jeg brukte de aldri i Oslo når halve byen var slaps med is og salt. Kjøpte et par med swims brogue high, fin kombinasjon av helt greit utseende og variert bruksområde (vanntett)

Lenke til kommentar

Avhenger jo av bruksområdet, for ikke å snakke om hvor man bor. prisklasse og generell smak. 

 

 

Jeg har Loake Pimlico, som fungerer ganske bra, men jeg bruker de ikke på de jævligste dagene og jeg brukte de aldri i Oslo når halve byen var slaps med is og salt. Kjøpte et par med swims brogue high, fin kombinasjon av helt greit utseende og variert bruksområde (vanntett)

Jeg har/hadde Pimlico selv, men jeg finner de ikke lengre :\

Gode sko det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg har/hadde Pimlico selv, men jeg finner de ikke lengre :\

Gode sko det.

 

Ja, veldig fornøyd med de, samme lest som Loake Hyde (som jeg også er storfornøyd med)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+921324

Gode støvler i lær uten foring er virkelig bra. Med en gummiert hel er det ingenting i veien for å bruke de innendørs en arbeidsdag heller. Med lær er det lett å vedlikeholde en fin look. En liten børste og en liten boks med voks tar lite plass. De er ikke hundre prosent vanntett på turer i skogen, men så får en sko som puster rimelig greit. Er det for varmt med slike sko har du nok for tykke sokker på deg, og er de ukomfortable har du ikke gått nok i dem. I dag går jeg med lærstøvler som ble kjøpt inn i 2016. Det er kvalitetssko som varer, men det skal dog sies at jeg har vært til reparatør og fått bytta ut helen en gang. 

Skal du være mye inne, trenger kanskje ikke det være så høye støvler, så det er nok lurt å ta skafthøyde med i vurderingen når du går til innkjøp av nytt fottøy. Zalando har mange boots, hos de kan du sortere etter material, høyde, farge, m.m, men for første gangs kjøp vil jeg nok anbefale å gå i en ekte butikk. Ta vare på kvittering og ikke godta at skoen blir ødelagt sånn helt uten videre. 

Vil ikke anbefale glidelås-lukking! Det er mange gode sko som er av den typen, for all del, men det er fryktelig dyrt å få reparert slike. Nå gjelder det å få ordna seg gode sko som i det minste varer deg gjennom en vintersesong uten å måtte reparere dem. 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...