Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Strøm og knister


Anbefalte innlegg

Når jeg kobler in hdmi inni anlegget så kommer blå knist hva kan jeg gjøre for noe?

Er det støy på strøm nettet eller no annet i den duren?

Pc når slå av å på lyset i takket så kobler usb tastaturet inni å ut?

 

Pc, tv å reciver er på samme strøm gren uttakk og på samme krus.

 

Tror dere et nett filter på grenutakket eller bare på pc vil gungere? Eller hva anbfeler dere å gjøre?

Endret av Shadowxx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Det er sannsynligvis en dårlig kobling på ledningsnettet et sted, f.eks hvis en av 2 ledninger i en stikkontakt har en liten skade på isolsjonen og det er trangt om plassen samt veldig kort avstand mellom ledningene kan overføring av strøm muligens skje .. Og det hadde sannsynligvis skjedd ikke hele tiden men en gang i blandt .. Spør hvis du lurer på noe annet, hilsen en elektriker ..

 

I tilfelle, 97699959 / Bergen

Endret av andre82860
Lenke til kommentar

Når jeg kobler in hdmi inni anlegget så kommer blå knist hva kan jeg gjøre for noe?

Er det støy på strøm nettet eller no annet i den duren?

Pc når slå av å på lyset i takket så kobler usb tastaturet inni å ut?

 

Pc, tv å reciver er på samme strøm gren uttakk og på samme krus.

 

Tror dere et nett filter på grenutakket eller bare på pc vil gungere? Eller hva anbfeler dere å gjøre?

 

 

Beklager at jeg kun nevnte grunner for ditt problem, jeg må også opplyse at dette kan være veldig brannfarlig hvis det ikke utbedres grundig .. Spør meg gjerne om hvilke tiltak du kan gjøre men da må du gi meg litt mere detaljer / info om alt sammen .. Hvis ikke burde du få en elektriker til og se på det, mange har gratis befaring for og se hva som trengs ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...