Shadowxx Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 (endret) Når jeg kobler in hdmi inni anlegget så kommer blå knist hva kan jeg gjøre for noe? Er det støy på strøm nettet eller no annet i den duren? Pc når slå av å på lyset i takket så kobler usb tastaturet inni å ut? Pc, tv å reciver er på samme strøm gren uttakk og på samme krus. Tror dere et nett filter på grenutakket eller bare på pc vil gungere? Eller hva anbfeler dere å gjøre? Endret 9. oktober 2018 av Shadowxx 1 Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Ring elektriker, å få en gjennomgang av det elektriske anlegget fort som f. 2 Lenke til kommentar
andre82860 Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 (endret) Det er sannsynligvis en dårlig kobling på ledningsnettet et sted, f.eks hvis en av 2 ledninger i en stikkontakt har en liten skade på isolsjonen og det er trangt om plassen samt veldig kort avstand mellom ledningene kan overføring av strøm muligens skje .. Og det hadde sannsynligvis skjedd ikke hele tiden men en gang i blandt .. Spør hvis du lurer på noe annet, hilsen en elektriker .. I tilfelle, 97699959 / Bergen Endret 25. oktober 2018 av andre82860 Lenke til kommentar
andre82860 Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Ring elektriker, å få en gjennomgang av det elektriske anlegget fort som f. Elektriker her, 97699959 / Bergen Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Elektriker her, 97699959 / Bergen Da burde du kanskje også opplyse om den åpenbare brannfaren.. Lenke til kommentar
andre82860 Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Da burde du kanskje også opplyse om den åpenbare brannfaren.. Det skulle jeg selvfølgelig ha gjort ! Skriver en kommentar til Shadowxx om det med engang .. Takk for opplysningen Lenke til kommentar
andre82860 Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Når jeg kobler in hdmi inni anlegget så kommer blå knist hva kan jeg gjøre for noe? Er det støy på strøm nettet eller no annet i den duren? Pc når slå av å på lyset i takket så kobler usb tastaturet inni å ut? Pc, tv å reciver er på samme strøm gren uttakk og på samme krus. Tror dere et nett filter på grenutakket eller bare på pc vil gungere? Eller hva anbfeler dere å gjøre? Beklager at jeg kun nevnte grunner for ditt problem, jeg må også opplyse at dette kan være veldig brannfarlig hvis det ikke utbedres grundig .. Spør meg gjerne om hvilke tiltak du kan gjøre men da må du gi meg litt mere detaljer / info om alt sammen .. Hvis ikke burde du få en elektriker til og se på det, mange har gratis befaring for og se hva som trengs .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå