Dragen Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Du kan fint streame netflix 1080p x 10 med 60 mbit. Problemet her ligger i routeren, som absolutt ikke er laget for 6+ tunge brukere. Sjekk muligheten for bandwidth shaping i routere med custom fw. Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Mulig jeg er dårlig på å lete, men er det norske forhandlere? Ser bare for meg tvilen til huseieren som ikke har anelse på slikt når jeg legger frem at han må bestille fra utlandet.. Ja siden det er pro-segmentet er det ikke så mye forbruker-sjapper som har det, men Multicom har noen. Poenget mitt var bare at det finnes løsninger - men det blir ikke en billig løsning. Billigste ser ut til å ligge på 4000. Så kreves det kanskje litt for å sette det opp riktig også. Du kan jo prøve å søke nettet etter consumer routere med bandwidth shaping Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Dd wrt støtter bandwidth shaping. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå