youdecide Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hei! Jeg får meg en Sony Ericsson P800 i morgen. Den har ikke lagt inn mulighet for opptak av video. Må telefonen oppgraderes hos service verksted eller kan det installeres programvare lignende Nokia 3650? På forhånd takk! Tom Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Det finnes ingen offisiell programvare for videoopptak med P800.. Du kan derimot laste ned programvare for å filme. Denne videoen er dårlig kvalitet (og da mener jeg endel verre enn f.eks. 6600 og p900). det er ikke nødvendig og oppgradere firmware, hvis du har R2D eller nyere, som du sannsynligvis har Endret 17. desember 2003 av arehei Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Hei! Takk for innlegget ditt! Du vet vel ikke tilfeldigvis hva denne programvaren heter og eventuelt hvor jeg kan få tak i den? Hadde vært digg å kunne sende videofiler som mms slik jeg en gang gjorde med min Nokia 3650. mvh. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå