Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tv & Internett Trondheim

Anbefalte innlegg

Hei!

Flytter til trondheim om en ukes tid. Og det begynner å bli på tide å ordne tv & internett.

Det er fiber inn i kåken fra før, forrige eier hadde Altibox (NTE).

Men syns dog prisen for den billigste pakken dems er ganske så dyr på 1099,- pr måned.

Spurte om jeg tok strøm i tillegg, men de tilbydte bare å slå av 300,- på første strømregning.

Canal digital leverer ikke fiber, men kan gi noe ala det samme til 898,- i 6 måneder før det stiger til 1038,-

Har dere luringer noe andre gode forslag?

:wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Flytter til trondheim om en ukes tid. Og det begynner å bli på tide å ordne tv & internett.

Det er fiber inn i kåken fra før, forrige eier hadde Altibox (NTE).

Men syns dog prisen for den billigste pakken dems er ganske så dyr på 1099,- pr måned.

Spurte om jeg tok strøm i tillegg, men de tilbydte bare å slå av 300,- på første strømregning.

Canal digital leverer ikke fiber, men kan gi noe ala det samme til 898,- i 6 måneder før det stiger til 1038,-

Har dere luringer noe andre gode forslag?

:wee:

homenet.png HomeNet ngt.gif NextGenTel telio.gif Telio telenor.gif Telenor dc3.gif Breiband.no eidsiva2.gif Eidsiva Bredbånd ice.gif Ice.net

Er alternativene ser det ut til. Canal Digital (telenor) og Get ville jeg holdt meg unna.

Lenke til kommentar

Har litt lyst å få utnytta fiberkabelen som går inn i kåken.

Ser ut som om jeg må bare bite i det sure eplet å bestille fra NTE. Finner veldig få andre som leverer fiber, og når de gjør det så er prisen ca den samme for en dårligere pakke. :\

Lenke til kommentar

Ikke noe dårlig deal med Altibox / NteBB

Standardpakken inneholder:
  • Fiberbredbånd 500/500
  • Tv-pakke med 50 valgfrie poeng
  • Velg inn tillegg som HBO Nordic
  • Start forfra
  • Søk og anbefalinger
  • Film og Serier
  • Altibox-appen
  • Programarkiv
  • Opptil 500 timer opptak
  • Se offline

Men du kan få det billigere om du ønsker også  (499+449 for 50/50 og TV, eller kun internett fra 589,- for 50/50). Uansett, NTE Fiber er dønn stabilt. Enkelt og greit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...