Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei, skal prøve å gjøre denne så enkel som mulig, og skal forklare litt situasjonen før den personen jeg nå jeg har fått følelser for, og som hun vet jeg har.

har gått i ett kristent miljø da de fra bygda jeg kommer fra er kristne.fra jeg var liten til da jeg var Ca. 19-20- Så har ikke den erfaringen alle har og alt det som hører med, hovedsakelig det seksuelle. Begynte å drikke da jeg var 19 år er i dag 23 år.
i de 3-4 siste årene har jeg tatt ett valg der jeg har tatt å gått ut av min komfort sone noe som jeg har taklet Fint. Å i tillegg til dette har jeg bestemt meg for å kuttet så å si all kontakt med tidligere barndomsvenner fra barndommen og ungdomstiden, noen få har jeg kontakt med, da jeg føler de er mer en ballast for meg.

Men Har en god venn igjen, som jeg kan si alt til, kjent han i 10-15 år. ellers så ser jeg de andre som jeg har litt kontakt med som bare venner, venner som jeg bare greier å henge med når det er flere til steder. Og for 1,5 år siden bestemte jeg meg for at jeg ville noe mer med livet, utfordre meg selv, så begynte å ta påbygg, kjente ingen, men tok utfordringen på strak arm og her fikk jeg ett par kjente. jeg har begynt nå i høst på universitet, langt unna,(14 timer med bil) Og har prøvd å holde kontakten med ett par stykker av disse.

jeg har fått god kontakt, og bestemt meg for å prøve å holde kontakten med ei som jeg møtte da jeg tok påbygg, begynte vel for det meste som bare venner. Helt fram til nå i helgen da jeg var hjemme på høst ferie. hvor vi hadde en spillkveld med noen venner av ho og meg, vi drakk, jeg har da fått alt for mye innabords og fått en god blackout. Viser seg at jeg da har sagt at jeg har likt enda veldig godt den siste tiden. noe som følelsene har utviklet seg til med tiden. Hun spurte da dagen etter hva jeg mente med det. Og forklarte da hvordan jeg har følt det for hun den siste tiden, har da vært interessert for noe mer, men fikk ikke samme følelse fra henne tilbake og at hun bare likte meg som en venn. Spørsmålet nå er om denne følelsen vil gå vekk og jeg fortsatt kan treffe henne uten at de følelsene blir sterkere.( er jo selvfølgelig individuelt).vil jo selvfølgelig beholde enn av de jeg kjenner best fra hjemmeområdet , da jeg har fått ett godt knyttet forhold til henne på kort tid. Og hun er en av få personer jeg å klarer være på tomannshånd sammen med.

Beklager men ble visst en mye lengre posten enn antatt .

Endret av Denuerfarne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...