AfterGlow Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Apple og Supermicro avviser stor rapport som hevder at maskinvaren deres har blitt hacket av Kina Lenke til kommentar
dbass Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Jeg liker hvordan folk tror at et "lite riskorn" er lite i teknologiverden. 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Nå er jo ikke dette helt hva som er tilfellet og har blitt ganske blåst opp ifølge Bloomberg. Dette var snakk om noe småtterier i 2015... Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Apple har selv bidratt til masseovervåkning av sine kunder med leveranse til myndighetene med oppstart i September 2013. Lyger så de tror det selv, børsnoterte som de er. Hvorfor Amazon potensielt skulle prøve å sverte Supermicro er for meg uklart. 1 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Saken har skurret fra dag 1. Kan bli spennende å se hvilke søksmål som kommer fra de økonomisk skadelidende partene. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Apple har selv bidratt til masseovervåkning av sine kunder med leveranse til myndighetene med oppstart i September 2013. Lyger så de tror det selv, børsnoterte som de er. Hvorfor Amazon potensielt skulle prøve å sverte Supermicro er for meg uklart. Amazon gjør ikke det. Det Tek skriver som fakta i artikkelen over om at Amazon har etterforsket dette er fake news. Amazon har tvert imot avkreftet påstandene om at de har etterforsket noe slikt. https://www.techradar.com/news/apple-and-amazon-deny-allegations-of-server-tampering-by-chinese-agents Endret 10. oktober 2018 av likferd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå