Gå til innhold

Sony bekrefter at de jobber med «PlayStation 5»

Anbefalte innlegg

Det er da litt vel optimistisk?

Eller, kanskje ikke. Jeg kjøpte laptop til rundt €600 som kom med 500GB nvme, så det er kanskje mulig. Så kan Sony legge til rette for at PS5 brukerne selv kan legge til ytterligere diskplass, med SSD eller HDD, på en enkel måte! Altså, ikke som på PS4 hvor man må skru opp hele og miste garantien, men mer en luke som på PS3.

Man misser ikkje garanti ved å bytte harddisk på PS4. Mange yt-filmer som viser deg korleis. Vil påstå det er like enkelt som det var på PS3.

PS4

Ta av det blanke lokket oppå, skru ut ein skrue og ta ut sleden harddisken sitter i.

PS4slim

Ta av eit hjørnelokk bak, skru ut ein skrue og ta ut sleden harddisken sitter i.

PS4pro

Ta av eit lite lokk bak, skru ut ein skrue og ta ut sleden harddisken sitter i.

Håper virkelig Sony legger til rette for harddiskbytte på PS5 og.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man misser ikkje garanti ved å bytte harddisk på PS4. Mange yt-filmer som viser deg korleis. Vil påstå det er like enkelt som det var på PS3.

PS4

Ta av det blanke lokket oppå, skru ut ein skrue og ta ut sleden harddisken sitter i.

PS4slim

Ta av eit hjørnelokk bak, skru ut ein skrue og ta ut sleden harddisken sitter i.

PS4pro

Ta av eit lite lokk bak, skru ut ein skrue og ta ut sleden harddisken sitter i.

Håper virkelig Sony legger til rette for harddiskbytte på PS5 og.

Men den skruen kommer jo med en slik garantiklisterlapp.. Dog er disse nå omdiskutert.

Lenke til kommentar

Men den skruen kommer jo med en slik garantiklisterlapp.. Dog er disse nå omdiskutert.

Istedet for å spre villedende informasjon, kunne du jo tatt et raskt søk på nettet for å bekrefte egne antagelser. Du ville da sett at dette ikke stemmer.

https://www.playstation.com/no-no/get-help/help-library/system---hardware/storage---data/upgrade-playstation-4-hdd/

Det kan hende det er et klistremerke foran portdekselet for harddisken. Du kan trygt fjerne dette, og det vil ikke påvirke garantien.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Istedet for å spre villedende informasjon, kunne du jo tatt et raskt søk på nettet for å bekrefte egne antagelser. Du ville da sett at dette ikke stemmer.

https://www.playstation.com/no-no/get-help/help-library/system---hardware/storage---data/upgrade-playstation-4-hdd/

Aha, nei, jeg prøver ikke å spre villedende informasjon. Men jeg har selv åpnet PS4 ned til prosessor og tatt store deler av PS4 fra hverandre, opptil flere ganger. Jeg vet hvor HD'en sitter, og jeg antok man måtte til det punktet i prosessen for å kunne bytte den.

Iallefall hver gang jeg har åpnet PS4 måtte jeg da forbi disse garantiklistermerkene. Jeg har aldri byttet kun HD'en og har heller ikke lagt merke til den portåpningen..

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...