Jco Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har installert div. programmer... uten jeg har merket d så har ett av disse programmene deaktivert oppgavebehandling..... så da lurer jeg på hvordan i all verden aktiver jeg det igjen?!?!?! og jeg orker ikke å dra fram de samme programmene jeg brukte.... PLZ! hjelp meg! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Deaktivert? Prøv å høyreklike på start-menyen og trykk på oppgavebehandling. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 eller ctrl + shift + esc Lenke til kommentar
Jco Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Deaktivert? Prøv å høyreklike på start-menyen og trykk på oppgavebehandling. Selv om det er flere snarveier eller måter å åpne oppgavebehandling, så betyr det ikke at oppgavebehandligen aktiveres igjenn!!! oppgavebehandling er deaktivert.... derfor trengs d å reaktiveres! Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 ok, da står kanskje svaret i denne posten: GPO setting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå