gregerz Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Noen som vet når julebrusen kommer i butikkene i Oslo-området i år? Er det ikke i disse tider (starten av oktober) den pleier å komme? Ingenting er som å få litt før-før-julsstemning når de røde dråpene er å få tak i og da sikter jeg selvfølgelig til Grans Julebrus! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Leter etter den hver dag i butikken. Jeg vil også ha før-før-julestemning, men da fra gyldne dråper og sikter til den beste julebrusen; Berentsen Lenke til kommentar
*NORGE* Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Noen som vet når julebrusen kommer i butikkene i Oslo-området i år?... Vel, siden første julekatalog landet i postkassen langt ute i bygde-Norge i dag er den neppe langt unna. Usj, brus er kvalmende og jul vil jeg ikke ha snakk om før advent har startet. 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Ekte julebrus (HamarLillehammer) er på vei ut til lagrene nå. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Dere tar alle feil. Dahls julebrus er den eneste sanne julebrusen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Bringebær og andre røde bær har ingenting med jul å gjøre. Karamell og vanilje er derimot tradisjonelle jule/midtvinter-smaker. 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Ingenting er som å få litt før-før-julsstemning når de røde dråpene er å få tak i 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Ekte julebrus (HamarLillehammer) er nå ute i butikkene. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Hamar Lillehammer er den eneste ekte og gode julebrusen. Man er tilbakestående om man mener noe annet. 2 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Coop OBS har fått inn Dahls sin. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Jeg har sett julebrus på Coop Extra i dag. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Jeg glemte å se etter, har jo sluttet å drikke brus uansett Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Lillehammer julebrus på plass på coop extra her på vestlandet. Dyr som F da. 2 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Husk at det ikke lenger er pant på glassflaskene til Dahls julebrus. Folk liker å knuse dem på fortauene her. Dritt for oss som sykler. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 CB sin er nå i butikkene jævla dumt jeg bor i Trøndelag da Men reiser sørover i desember så har noe å glede meg til Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Grans JulebrusX bokser er på den lokale REMA 1000. De skal levere 1,5 liters flasker også, men kan ikke huske å ha sett dem. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Dere tar alle feil. Dahls julebrus er den eneste sanne julebrusen Dahls tappes vel ikek i Trondheim lengre? Salget har ihvertfall gått drastisk ned da de har brus langt utpå sommeren, kontra før hvor de ble utsolgt før påske Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Dahls tappes vel ikek i Trondheim lengre? Salget har ihvertfall gått drastisk ned da de har brus langt utpå sommeren, kontra før hvor de ble utsolgt før påske Ja produksjonen er flyttet. Husker ikke hvor. Samme smak likevel "Dahls" julebrusen kom i butikken her i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå