Redaksjonen. Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Nammo har fått kloa i den eneste F-35-testkanonen utenfor USA Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Så hvis jeg forstår bilde nr. 2 riktig må man altså ha en 7/32" umbrakonøkkel for å redde noen ut av en F-35? Regner da med at piloter har stående ordre om å ikke under noen omstendigheter foreta nødlandinger på steder hvor det metriske systemet er i bruk. 7 Lenke til kommentar
Ola-Magne Ruud Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Flott at industrien vår bidrar, det skal vi være stolte av. Bare ikke prise oss helt ut så vi ikke mister denne butikken. Lenke til kommentar
Ravenhill Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Så hvis jeg forstår bilde nr. 2 riktig må man altså ha en 7/32" umbrakonøkkel for å redde noen ut av en F-35? Regner da med at piloter har stående ordre om å ikke under noen omstendigheter foreta nødlandinger på steder hvor det metriske systemet er i bruk. Vil vel ikke være helt umulig med en 5 mm eller? Lenke til kommentar
<generisk_navn> Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Så hvis jeg forstår bilde nr. 2 riktig må man altså ha en 7/32" umbrakonøkkel for å redde noen ut av en F-35? Regner da med at piloter har stående ordre om å ikke under noen omstendigheter foreta nødlandinger på steder hvor det metriske systemet er i bruk. Vil vel ikke være helt umulig med en 5 mm eller? Jeg mener å ha lest at det kun var i gamle Sovjetunionen at man brukte metriske enheter innenfor flybransjen. Der vil man vel uansett ikke lande med en sånn maskin, så det løser seg selv... Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Akkurat i tide til Ælj jakta :-D Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Akkurat i tide til Ælj jakta :-D Lettsprengt elg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå