Simoa Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Hei. Har lest om dette før, men finner ikke tråden i farta. Må oppgradere min eksterne harddisk til en med mer plass. Er det flere muligheter for å overføre mellom den gamle og den nye harddisken?Ser for meg at det tar lang tid å overføre alle filer ved å koble begge HDD til PC. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 (endret) Skal ikke si meg skråsikker men på PS3 kunne man enkelt ta kopi til en USB-harddisk og så legge det tilbake etter HDD-bytte. Skulle tro man kunne gjøre det samme på PS4. HDD er kryptert så det nytter ikke å koble PS4-HDD til PC. Endret 9. oktober 2018 av sedsberg Lenke til kommentar
Simoa Skrevet 9. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2018 Takk for svar, da er det altså ikke noe vits i å overføre via PC da. Da kan jeg vel kopiere lagret data på PS4, slik at ikke det går tapt dersom jeg må installere spillet på nytt da? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Tror som sagt at du kan ta backup og kjøre denne tilbake etterpå. Alt vil da være som før. Lenke til kommentar
Simoa Skrevet 9. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2018 Ok, da satser jeg på det. Takk takk Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Hei. Har lest om dette før, men finner ikke tråden i farta. Må oppgradere min eksterne harddisk til en med mer plass. Er det flere muligheter for å overføre mellom den gamle og den nye harddisken?Ser for meg at det tar lang tid å overføre alle filer ved å koble begge HDD til PC. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1468286 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå