AfterGlow Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Facebook lanserer egen kameraløsning for videosamtaler – lover å beskytte privatlivet Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Haha! Nvr, å fack facebook btw ^^ 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Etter å ha sett dokumentaren med Snowden, så tror jeg en med ganske stor sikkerhet kan si at en IKKE er sikret fra overvåking med en slik sak. 1 Lenke til kommentar
TrondKF Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 "- Det siste produktet du vil ha i stua, skriver nettsted." Jepp, helt enig... Det er det siste jeg vil ha i stua! 3 Lenke til kommentar
Netfrog Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Hva skal jeg med denne i stua? Har da allerede TV i stua, tilkoblet et kamera slår den lett en "stor" 15-tommer... 1 Lenke til kommentar
zinits Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 hmm.. skeptisk.. vil ikke ha alexa i huset på grunn av sikkerhet, så kjangsen for at jeg gidder bruke penger på noe sånt vissvass er heller laber. 1 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Etter å ha sett dokumentaren med Snowden, så tror jeg en med ganske stor sikkerhet kan si at en IKKE er sikret fra overvåking med en slik sak. Der fikk vi ordnet opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå