MaxCPU Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Man kan alltids bestille fra Apple.no, men dette virker tregt. Dessuten, hvis jeg først har bestemt meg for å kjøpe noe skal jeg helst ha det der og da, og kanskje dagen før! Vet jo at det er noen Applebutikker rundt omkring (Mac & Carry, Ullevål Stadion), men opererer disse med samme priser som Apple.no? Og har iPod på lager "til vanlig"? Burde selvfølgelig få ringt butikkene, men får ikke gjort det akkurat nå, derfor håper jeg at noen kan hjelpe meg her inne. :-) Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) ComputerCity på Alnabru er vel et alternativ. Edit: Sammenlignet priser på Mac & Carry (www.officeline.no) og Apple Store (www.apple.no). Apple Store: iPod 10GB 20GB 40GB 2990,- 3790,- 4790,- Mac & Carry: iPod 10GB 20GB 40GB 3205,- 4067,- 5134,- Tydelig at Apple Store er kr. 2-300,- billigere, men er det verdt det i forhold til å evnt. få spilleren på dagen? Endret 17. desember 2003 av Solaris Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Er et sted på Ullvål også. *Edit: ops, det var visst allerede nevnt. Men btw, Apple har ikke alltid de beste prisene for å si det sånn. Endret 25. desember 2003 av sirpetterjones Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 komplett.no selger iPod Men da blir det jo med porto... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Nydelig!! Komplett har bare hatt 40GB tidligere... Da kjøper jeg nok gjennom Norek i januar og henter selv Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Nydelig!! Komplett har bare hatt 40GB tidligere... Da kjøper jeg nok gjennom Norek i januar og henter selv Gjennom Norek?? Hva er norek? Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Nydelig!! Komplett har bare hatt 40GB tidligere... Da kjøper jeg nok gjennom Norek i januar og henter selv Gjennom Norek?? Hva er norek? Et sted butikker kan handle for å selge videre. Komplett.no kjøper hovedkort, lydkort, alt dem har i butikken sin gjennom Norek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå