eiriksen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Er det bare meg eller har jeg mistet noe her, forige versjon var jo 3.9 Det burde vel være 4.0 eller 4.1, skrivefeil kanskje? Akkurat som med Opera, de er jo oppe i 7.2x. Er ikke så store endringer til å bli en firer. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Typisk. Dagen etter jeg endelig somler meg til og laster ned Catalyst 3.9. Livet med isdn er hardt. Lasta også ned igår, men det går litt fortere her Wuhu! Tok meg 8 sek å laste ned *jeg-mobbe-litt* Argh. Tok meg 46 sekund på 22.5 mb. Må visst se å få meg bedre linje ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 er det bare til å installere med en gang eller burde jeg avinstallere de gamle driverne først ? *njubi angående ati* Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Er det bare meg eller har jeg mistet noe her, forige versjon var jo 3.9 Det burde vel være 4.0 eller 4.1, skrivefeil kanskje? har lest at det første tallet, altså 3'ern nå står får årstallet så det blir ikke noe 4... før 2004 rett meg hvis jeg har bommet helt her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 that is correct Lenke til kommentar
oLLa Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Fikk mitt nye Hercules 9800XT i dag, så det passet meg bra gitt! Lenke til kommentar
J.E Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Tenk om det hadde vært 3.11, da hadde jeg sliti da....har bare 10 fingre....eller tror jeg har 10 da i hvertfall Endret 17. desember 2003 av J.E Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 har nettopp installert driverne selv nå, men hakke fått teste dem sikkelig enda, noen som har fått bedre ytelse i spill og høyere 3dmark score her? eller? hva syns dere om de nye driverne? hva er første intrykket deres? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Tenk om det hadde vært 3.11, da hadde jeg sliti da....har bare 10 fingre....eller tror jeg har 10 da i hvertfall burde jo egentlig hvert 3.12 da, siden vi er i desember så kunne 4.01 kommet i januar, 4.02 i februar o.s.v det hadde jo hvert genialt sikkert Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 er det bare til å installere med en gang eller burde jeg avinstallere de gamle driverne først ? *njubi angående ati* Se her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1506687 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 har nettopp installert driverne selv nå, men hakke fått teste dem sikkelig enda, noen som har fått bedre ytelse i spill og høyere 3dmark score her? eller?hva syns dere om de nye driverne? hva er første intrykket deres? har bare testa NFSU litt, har aldrig hatt problemer med det spillet ikke med disse driverne heller, men jeg synes det virket som det gikk litt mykere og bedere, selvom det gikk bra fra før av må vel ta en 3dmark 03 også vel Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Tenk om det hadde vært 3.11, da hadde jeg sliti da....har bare 10 fingre....eller tror jeg har 10 da i hvertfall Hvilken type da? Ti tommeltotter God Jul Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) tror jaggu jeg gikk ned 100 poeng gitt (fikk nå 4512) sist jeg testa var med ny innstallert windows og da var det catalyst 3.4 som herjet, men nå gadd jeg ikke fjærne de gamle engang så.....hadde sikkert fått litt mer om jeg hadde fjærnet de gamle, i hvertfall med en clean install av os og drivere men scoren varier litt fra forsøk til forsøk, den blir jo ikke 100% lik på 2 forsøk etter hverandre jeg er ikke skuffet i hvertfall ATI Endret 17. desember 2003 av Goodall Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Americas Army begynte hvertfall å hakke etter dette driverbyttet. Kan ha noe med at jeg installerte de rett over de gamle som jeg er vant med. Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Americas Army begynte hvertfall å hakke etter dette driverbyttet. Kan ha noe med at jeg installerte de rett over de gamle som jeg er vant med. Ja. OT: spiller du AA på internett eller? er det kult? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har noen prøvd å legge driverne inn uten SP1? Har ikke SP1 jeg, og jeg har bare modem Kan noen gi meg linken hvor jeg kan laste de ned fra? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har noen prøvd å legge driverne inn uten SP1? Har ikke SP1 jeg, og jeg har bare modem Kan noen gi meg linken hvor jeg kan laste de ned fra? Det funker fint uten! Lenke til kommentar
NervE Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Noen som får 3.10 til å funke med NForce2/WinXP? Eneste muligheten jeg har for å få det til er å slå AGP helt av i SmartGART. Det duger ikke. Kjørte på Omegadrivere fra før, uten problemer. I dag har jeg prøvd det meste føler jeg, inklusive nyinstallasjon av xp, forskjellige rekkefølger i installasjon av dx/nforce driver/catalyst/etc... Noen som vil hjelpe meg å rive ut håret mitt? EDIT: Joda, med sp1. Men jeg har lest på bl.a. rage3d.com forum at det visstnok funker uten og. Endret 18. desember 2003 av NervE Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Noen som får 3.10 til å funke med NForce2/WinXP? Eneste muligheten jeg har for å få det til er å slå AGP helt av i SmartGART. Det duger ikke. Kjørte på Omegadrivere fra før, uten problemer. I dag har jeg prøvd det meste føler jeg, inklusive nyinstallasjon av xp, forskjellige rekkefølger i installasjon av dx/nforce driver/catalyst/etc... Noen som vil hjelpe meg å rive ut håret mitt? EDIT: Joda, med sp1. Men jeg har lest på bl.a. rage3d.com forum at det visstnok funker uten og. Går helt fint på min PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå