Dagner Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Ser at det er noen gamle lignende tråder, lager derfor en ny ettersom at det gjerne har vert litt forandringer. Har jobbet på båt i noen år nå og vurderer å ta høyere utdanning. Har ett ønske om å fortsette innenfor det maritime, bare på land. Veldig usikker på hva som er lurt og ikke lurt av de ulike utdanningene, ser blant annet at NTNU har 2 studier innenfor shipping. Vil gjerne ha noe litt "bredt", ikke bare innenfor shipping, men gjerne en utdannelse som gjør at jeg kan skaffe jobb i andre næringer også om det skulle være nødvendig. Tenker gjerne noe innenfor logistikk delen, men er åpen for annet ettersom at valget handler mest om interessen min for det maritime. Har sjekket opp i noen skoler i utlandet også, blant annet CBS i København hvor de har flere studier som spesialiserer seg innenfor shipping, ser dessverre ut som at kravene for å komme inn er skyhøye. Har generell studiekompetanse fra 23/5 regelen. Setter stor pris på tips og erfaringer. Studere i utlandet er ingen problem. Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Jeg tar fagbrev i logistikk ved siden av fulltidsjobb , vil tro jeg kan få en del jobber innen shipping og andre yrker når jeg er ferdig til neste år. Jeg har jobbet 5 år på lager så derfor kan jeg ta fagbrevet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå