AfterGlow Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Det første klippet har blitt sluppet.Slik ser den oppussede versjonen av System Shock ut Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 (endret) Sikkert bra dette, men jeg gleder meg mye mer til Underworld Ascendant (aka Ultima Underworld 3) og System Shock 3. Begge er laget av folkene bak nettopp Ultima Underworld og System Shock. Gidder ikke noe remake av det første fra helt andre folk. Endret 8. oktober 2018 av Schreiber Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Kan jo bli kult dette, selv om SS1 allerede er fullt spillbart på moderne maskiner i Enhamced Edition. Og Prey (2017) var jo så godt som System Shock 3, selv om jeg gjerne tar flere spill av den typen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 "Problemet" er at System Shock 3 og Ultima Underworld 3 har vært i utvikling lenge av folkene bak de to seriene, og Ultima Underworld 3 er ute allerede neste måned til PC. Så hvorfor er det ingen som bryr seg? For den saks skyld kom jo Shroud of the Avatar fra selveste lord Brittish ut i mars, uten at noen fikk det med seg. Hvordan er det i det hele tatt mulig? Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Eeeeyyyy.... Blir det av RayTracing da??? Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Stilen på dette så helt grusomt ut. Så ut som ett spill fra slutten av 90 tallet som hadde fådd påklistret masse hd texture mods og lyseffekter. Hvorfor ser omgivelsene fortsatt så kantete ut? Se på f.eks grafikken i Black Mesa, MGS: Twin Snakkes eller 2018 versionen av Shadow of the Colossus. Slik skal en remake lages, bruk det originale spillet som en blueprint, men ikke lag en kopi av det spillet, lag en nyskapning av områdene. Dette ser ut som det er veldig halvhjertet. Lenke til kommentar
Prismodude Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Stilen på dette så helt grusomt ut. Så ut som ett spill fra slutten av 90 tallet som hadde fådd påklistret masse hd texture mods og lyseffekter. Hvorfor ser omgivelsene fortsatt så kantete ut? Se på f.eks grafikken i Black Mesa, MGS: Twin Snakkes eller 2018 versionen av Shadow of the Colossus. Slik skal en remake lages, bruk det originale spillet som en blueprint, men ikke lag en kopi av det spillet, lag en nyskapning av områdene. Dette ser ut som det er veldig halvhjertet. Det er fordi dem rulla for langt bort fra orginale spillet. dem som støttet kickstarter prosjektet ville ha orginale i ny drakt og ikke en "ny" system shock. her er "system shock" som støtte spillere var ikke helt fornøyd med: https://www.gamer.no/artikler/nyversjonen-av-system-shock-er-lagt-pa-is-til-tross-for-solid-kickstarter-kampanje/430807 Jeg skjønner at noen reagerte på det siden dem har betalt for system shock og får "System Shock" servert på bordet. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Stilen på dette så helt grusomt ut. Så ut som ett spill fra slutten av 90 tallet som hadde fådd påklistret masse hd texture mods og lyseffekter. Hvorfor ser omgivelsene fortsatt så kantete ut? Se på f.eks grafikken i Black Mesa, MGS: Twin Snakkes eller 2018 versionen av Shadow of the Colossus. Slik skal en remake lages, bruk det originale spillet som en blueprint, men ikke lag en kopi av det spillet, lag en nyskapning av områdene. Dette ser ut som det er veldig halvhjertet. Det er fordi dem rulla for langt bort fra orginale spillet. dem som støttet kickstarter prosjektet ville ha orginale i ny drakt og ikke en "ny" system shock. her er "system shock" som støtte spillere var ikke helt fornøyd med: https://www.gamer.no/artikler/nyversjonen-av-system-shock-er-lagt-pa-is-til-tross-for-solid-kickstarter-kampanje/430807 Jeg skjønner at noen reagerte på det siden dem har betalt for system shock og får "System Shock" servert på bordet. Joda, er greit at dem lager områdene lik, men lag dem penere, noe rundere i kantene og mer detailjer uten å endre blueprinten på layout. Lenke til kommentar
Prismodude Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Stilen på dette så helt grusomt ut. Så ut som ett spill fra slutten av 90 tallet som hadde fådd påklistret masse hd texture mods og lyseffekter. Hvorfor ser omgivelsene fortsatt så kantete ut? Se på f.eks grafikken i Black Mesa, MGS: Twin Snakkes eller 2018 versionen av Shadow of the Colossus. Slik skal en remake lages, bruk det originale spillet som en blueprint, men ikke lag en kopi av det spillet, lag en nyskapning av områdene. Dette ser ut som det er veldig halvhjertet. Det er fordi dem rulla for langt bort fra orginale spillet. dem som støttet kickstarter prosjektet ville ha orginale i ny drakt og ikke en "ny" system shock. her er "system shock" som støtte spillere var ikke helt fornøyd med: https://www.gamer.no/artikler/nyversjonen-av-system-shock-er-lagt-pa-is-til-tross-for-solid-kickstarter-kampanje/430807 Jeg skjønner at noen reagerte på det siden dem har betalt for system shock og får "System Shock" servert på bordet. Joda, er greit at dem lager områdene lik, men lag dem penere, noe rundere i kantene og mer detailjer uten å endre blueprinten på layout. Joda ser poenget ditt men jeg mistenker at Nightdive Studios driver å svarer til kickstart støttere gjennom spillet på hva dem kunne hatt vis dem ikke hadde "kommentert" på første produktet. Men dem har nå assets til den første builden til framtidige prosjekter, så vi kan forvente at det dukker opp en grøsserspill fra dem i framtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå