pizzafordi Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Hva med piggfritt alternativ 195bredde/65/15 Hørt at bakhjulsdrevne biler, såkalt RWD. Sliter mer. Men om det er en myte pga dårlig/gammel dekkvalg, vet jeg ingenting om... Kjenner 2 stk 1 har merce og en bmw... Så her er piggdekk avgift 1500kr i året. Tenkte Continental, Michelin eller Nokian piggfritt...Hvordan er Bridgestone piggfri vinterdekk, hørte de var ikke fullt så gode på is... kan være gamle dekk og det har blitt oppdatert. Kjøpte selv 2 nye dekk nylig av Michelin og fikk uke 10 år 2015.... I Oktober 2018... Spurte om ferske dekk.. Så Hvis man bestiller så kan man rekne med opptil 3 år gamle dekk. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 https://www.naf.no/forbrukertester/dekktester/vinterdekktest-2018/ 1 Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Hva slags veier kjører du på? Og hvor i landet? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2018 Hva slags veier kjører du på? Og hvor i landet? stavanger, sirdalen kan forekomme med den bakhjulsdrevne bilen... Selv kjører jeg piggfritt med framhjulsdreven bil. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Hva med piggfritt alternativ 195bredde/65/15 Hørt at bakhjulsdrevne biler, såkalt RWD. Sliter mer. Men om det er en myte pga dårlig/gammel dekkvalg, vet jeg ingenting om... Kjenner 2 stk 1 har merce og en bmw... Så her er piggdekk avgift 1500kr i året. Tenkte Continental, Michelin eller Nokian piggfritt... Hvordan er Bridgestone piggfri vinterdekk, hørte de var ikke fullt så gode på is... kan være gamle dekk og det har blitt oppdatert. Kjøpte selv 2 nye dekk nylig av Michelin og fikk uke 10 år 2015.... I Oktober 2018... Spurte om ferske dekk.. Så Hvis man bestiller så kan man rekne med opptil 3 år gamle dekk. 3år gamle dekk hadde eg sagt nei til! evt veldig godt prisavslag! Ferskvare er samme året! Viss du sjekker NAF sin dekktest, så finner du fantastisk gode dekk. Spesielt testvinner! Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 9. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2018 ER det noe i veien med å ha micheiln x-ice foran og continental bak? Framhjulsdreven bil, michelin x-ice er litt bedre på tørt og vått.Mens continental er hakket bedre på is og snø.... Kansje det blir det beste av 2 verdener av piggfritt på en enkel bil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå