Gå til innhold

Bytte fra Apple til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk Apple å nekte å støtte ting som er helt standard da, de støtter vel fortsatt ikke FLAC eller webm, samt tviholder på lightning porten...

Det å holde på lightning-kontakten enda ser jeg ikke på som et problem. De får gå over til USB-C når standarden er såpass bred at man bare kan gå å kjøpe en fungerende USB-C kabel uten å lese hver eneste pakning om de støtter å lade eller ikke.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Er det noen som kjører to telefoner og tvillingsim for å kunne ha en Android tlf? Jeg må ha noe som virker så jeg tror tvillingsim må være løsningen så jeg kan ha en iPhone Xs som brukstelefon og en Android å fikle med, men hvordan fungerer dette i praksis? Får man to telefonnummer og kommer SMS kun inn på hovednummeret? Fungerer det med at den ringer på begge nummer bra?

Lenke til kommentar

Er det noen som kjører to telefoner og tvillingsim for å kunne ha en Android tlf? Jeg må ha noe som virker så jeg tror tvillingsim må være løsningen så jeg kan ha en iPhone Xs som brukstelefon og en Android å fikle med, men hvordan fungerer dette i praksis? Får man to telefonnummer og kommer SMS kun inn på hovednummeret? Fungerer det med at den ringer på begge nummer bra?

Jeg har samme løsning. Når du får meldinger som iMessage så vises de kun på iPhone, men ellers så skal de dukke opp begge steder. Det som er litt forvirrende er at mobilen med tvillingsim sender og ringer fra et annet nummer. Slik jeg opplever det så kjenn det virke forvirrende på mottaker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...