RatmFan Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Nå har det vært så fantastisk mange topics om "hva er tidenes beste spill", "hvilket spill ser du mest frem til nå", "hvilket spill skal jeg ønske meg til jul", osv osv osv......... Tenkte da å snu det hele opp ned og spørre: Hva er tidenes dårligste spill? Det kan det bli debatt av...... Det kan jo menes helt bokstavelig eller litt annerledes som med The Sims..... Var kanskje et av tidenes beste, men har ødelagt sitt rykte, dere vet alle hvordan og hvorfor..... Så hav er tidenes dårligste spill folkens? Lenke til kommentar
Slegga Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Tidenes dårligste spel tror eg må vær Britney's Danc Club 2. Begynte nesten å grina av frustarsjon og vemmelse når eg spelte det. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Gladiator : Sword of Vengence Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Daikatana. Grøsser bare jeg tenker på det. Eneste spillet jeg har kjøpt som har gått i søppla før det var ferdigspillt Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Dark Angæl Kosta 30,- på Spaceworld så da måtte jeg jo bare se hva det var. Latterlig dårlig spill Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Boing Manager. Utrolig dårlig. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Lord of the Rings til SNES. Det er et av de råttneste spillene jeg har vært borti EVER! Kan jo selvsagt liste opp en hel del spill som jeg ikke har vært fornøyd med, men nå skal jeg heller spille litt Icewind Dale II (fikk det for 99,- på OBS!) Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Boing Manager. Utrolig dårlig. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 To tårn til Ps2 må vere de mest bortkasta 600 kr jeg noen gang i mitt liv har brukt! blir forbanna når jeg tenker på det enda. Det var nok det siste spillet jeg kjøpte uten å prøve det først! Lenke til kommentar
sondremann Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Spice Girls til PlayStation... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 "I have no mouth but I must scream!" Både dårligste spill og værste spilltittel noensinne. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 "Myth III" (ikke II den eier) Myth III går SINNSYKT TREIGT, ingen som kan springe og så er det en irriterende stemme som sier "Casualty" HVER j*vla gang noen dør... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 slike dansespill er elendige alle suger villmann spesielt Britney's Danc Club Lenke til kommentar
redflame Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 runna britneys jeg he he! er litt da Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Lord of the Rings til SNES. Det er et av de råttneste spillene jeg har vært borti EVER! Kan jo selvsagt liste opp en hel del spill som jeg ikke har vært fornøyd med, men nå skal jeg heller spille litt Icewind Dale II (fikk det for 99,- på OBS!) Eeeeeeyhh!! Avatar stealer!!!! Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Huff, det er fryktelig mange. Men akkurat nå om dagen er jeg rasende på et av mitt livs verste bilspillkjøp. Need for Speed: Underground! Fytterakkern! Har ikke mislikt noe så sterk siden "Fellowship of The Ring"... Endret 17. desember 2003 av Skyttt Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Det som skuffet meg mest, og som er det dårligste jeg noengang har spilt. er fallout. Spilte det litt, for så å legge det dypest i skuffen, og der har det nå ligget en 3-4 år kanskje og blir nok like lenge til.. vanvittig lite fengende spill. Det spillet har herved fått min stemme til tidenes dårligste. Endret 17. desember 2003 av Goebbels Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 det dårligste jeg har prøvd må være "men in black" Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 uhhmm.. det dårligste spillet jeg har spillt må være det Matrix spillet. tok med ca 5 minutt for å forstå at dette her var søppel og ti minutt til før jeg var drittlei av hele mannskjiten.. ellers så er runnerup tidenes værste spill NFS:U. fytti rakkern for ett monotomt spill, og den 'catchup' (ketsjupp ) funksjonen var en av de dårligste ide'ene EA noensinne har kunne ha tenkt på og faktisk implentere inn i spillet.. fysj og fysj, godt å være kvitt det mest glemte/ukjente spill må være Divine Divinity II , konge spill men ingen vet om det. runna det etter ca 115 timer og elsket det Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 mest glemte/ukjente spill må være Divine Divinity II , konge spill men ingen vet om det. runna det etter ca 115 timer og elsket det Hum? Det tviler jeg på, Divine Divinity II er _langt_ fra ferdig. Det er nok det første spillet du tenker på. Ja, det er et utrolig godt spill, gleder meg til Beyond Divinity (Riftrunner) nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå