Gå til innhold

Tidenes dårligste spill?


Anbefalte innlegg

De dårligste spillene jeg har spilt er nok CS og Alone in the dark...

 

Jeg har ikke orket å sløse bort tiden min med de forferdelige forskjellige CM og FIFA versjonene, og de overgår nok de foregående også...

På hvilket grunnlag sier du at CM er et dårlig spill? Det er jo utrolig realistisk, og utrolig morsomt i lengden. Har selv spilt alle CM spilla fra midten av 90-tallet og er ikke lei ennå.

 

Man må jo ha litt kunnskap og kjennskap til fotball for å kunne utnytte det maksimalt. CM kom jo rimelig høyt på www.vg.no sin Årets spill 2003 kåring, så vil gjerne høre grunnen din.

Hvis CM4 kom høyt på VG årets spill må det ha gått noen sikringer et eller annet sted. Forhåpentligvis er det CM03/04 det er snakk om?

CM4 var en enorm skuffelse etter det geniale Cm01/02 - det kom vel fire patcher for å fikse bugger, men selv ikke det var nok.

 

Ellers syns jeg RISK II var utrolig dårlig, ble lei etter ca 1 time. Mye tøffere i reality.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og en kamerat presterte å kjøpe Bird Hunter Special Edition en gang. Dt slår GARANTERT alle andre drittspill som noen gang er laget. Når jeg endelig fant ut hvordan man jaktet, måtte jeg gå i nesten 45 j***** minutter før jeg så en fugl. Og den var selvfølgelig nesten umulig å skyte. Tror jeg spillte i ca 2 timer tilsammen, i håp om å finne noe positivt med spillet. Jeg var overbevist om at jeg hadde misforstått noe. Ingen spill kunne jo være så h***** kjedelige. Men jo, dette var, og jeg klarte å skyte 1 fugl på de 2 timene. Jeg endte med å kaste hele dritten samme dag. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Attack of the mutant camels 2.... jeg sier ikke mere :shrug:

Det er en tidløs klassiker!

 

Så også at noen nevnte Robotron. De burde skytes, med en gang. Robotron er et av de feteste spillene noensinne.

 

Det ALLER dårligste spillet noensinne er nok E.T.(Atari).

 

De måtte begrave flere millioner kopier av det i Nevada ørkenen.

 

Ultima 9: Ascension kan nevnes som en god kandidat til verdens mest skuffende spill. Fall høyden der var mye høyere enn på Daikatana eller Enter The Matrix eller noen av de spillene.

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar
Fishing USA 3d, det kostet 10 kr på en lekebutikk :no:

10 kroner for et PC-spill..... Javel.... Ingen stor overraskelse at det er tidenes dårligste spill da. Bruk 10-eren din til noe mer fornuftig, som en pakke med Pòkemon-kort eller noe slik. :p

 

 

Edit: Skriveleif

Endret av RatmFan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...