Gå til innhold

Tidenes dårligste spill?


Anbefalte innlegg

Nå har det vært så fantastisk mange topics om "hva er tidenes beste spill", "hvilket spill ser du mest frem til nå", "hvilket spill skal jeg ønske meg til jul", osv osv osv......... Tenkte da å snu det hele opp ned og spørre: Hva er tidenes dårligste spill? Det kan det bli debatt av...... Det kan jo menes helt bokstavelig eller litt annerledes som med The Sims..... Var kanskje et av tidenes beste, men har ødelagt sitt rykte, dere vet alle hvordan og hvorfor..... Så hav er tidenes dårligste spill folkens?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som skuffet meg mest, og som er det dårligste jeg noengang har spilt.

er fallout.

Spilte det litt, for så å legge det dypest i skuffen, og der har det nå ligget en 3-4 år kanskje og blir nok like lenge til.. vanvittig lite fengende spill.

Det spillet har herved fått min stemme til tidenes dårligste.

Endret av Goebbels
Lenke til kommentar

uhhmm..

 

det dårligste spillet jeg har spillt må være det Matrix spillet.

tok med ca 5 minutt for å forstå at dette her var søppel og ti minutt til før jeg var drittlei av hele mannskjiten..

ellers så er runnerup tidenes værste spill NFS:U. fytti rakkern for ett monotomt spill, og den 'catchup' (ketsjupp :p) funksjonen var en av de dårligste ide'ene EA noensinne har kunne ha tenkt på og faktisk implentere inn i spillet.. fysj og fysj, godt å være kvitt det :)

 

mest glemte/ukjente spill må være Divine Divinity II :love:, konge spill men ingen vet om det. runna det etter ca 115 timer og elsket det :D

Lenke til kommentar
mest glemte/ukjente spill må være Divine Divinity II :love:, konge spill men ingen vet om det. runna det etter ca 115 timer og elsket det :D

Hum? Det tviler jeg på, Divine Divinity II er _langt_ fra ferdig. Det er nok det første spillet du tenker på. ;) Ja, det er et utrolig godt spill, gleder meg til Beyond Divinity (Riftrunner) nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...