Gå til innhold

Tidenes dårligste spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, tresspasser var litt spesielt. Spillte det på min gamle IBM, 200MHZ og 32MB ram, ikke noe 3dkort. Men er enig, det var forut for sin tid. Ikke noe interface, men tattoo`en, og hovedpersonen sier hvor mange kuler du har igjen etc.

Desverre var våpen systemet ganske treigt. Hadde de hatt et år til på seg kunne dette blitt genialt.

Lenke til kommentar

Haha dere slår ikke ett spill jeg spillte på Playstation 1.. Jeg klarte aldri å finne ut av det spillet, det var noe med noen trekanter og man hadde liksom 4-5meter og gå på :thumbdown: var noe trekanter og noe greier man kunne skyte.

 

Sentinel Returns var det hete. Værste spillet jeg har spillt.

Myst synes jeg heller ikke er noe godt.

Riven - myst etterlignende spill, elendig.

Lenke til kommentar

Daikatana ligger høyt på listen min ja.

 

Først virket det ikke sammen med grafikkortet mitt - alt så bare mongobæsj ut. Ventet på patch - som først kom til USA-versjonen og to mnd senere til UK-versjonen :no:

 

Men selv etter patchen(e) var spillet så buggete og ille at jeg aldri giddet å komme meg gjennom det først brettet med noen atomfrosker som spratt i søla.

 

Herregud - men det finnes vel egentlig verre. Spillet står fremdeles i hylla. (Heldigvis var det et anmeldereksemplar.) Egentlig er spillet for en klassiker å regne. Største pengesølet i spillhistorien :thumbs:

 

Iron Helix vekker jo også minner om en del dører som måtte åpnes - svusj svusj

 

Må ha fortrengt en god del spill - heldigvis...(fiskespill f.eks championship bass hunter)

Lenke til kommentar
Sentinel Returns var det hete. Værste spillet jeg har spillt.

Myst synes jeg heller ikke er noe godt.

Riven - myst etterlignende spill, elendig.

Sentinel Returns er fedt. Man trenger bare evnen til å sette seg litt inn i saker og ting, og ikke forvente at alt er helt opplagt... ;)

 

Og for Myst og Rivens del, kan jeg ikke annet enn å si meg helt, helt uenig. Myst er et godt eventyrspill, og var en liten teknisk diamant den gangen, i 1993. Riven er blant tidenes beste eventyrspill - helt nydelig. :) Og forresten, det er ingen "etterligner", det er en etterfølger.

Lenke til kommentar
Enig i veldig mange av de forrige postene. Men min "favoritt" MÅ være Global Operations. Det er det største møka-spillet jeg har hatt. Nevøen min fikk det, men samvittigheten plaget meg i lang tid! :blush:

Helt enig. Jeg betalte 500kr for det spillet for det så ganske tøft ut. Men NEIDA, det er et av de værste spillene jeg har spilt. Makan til elendig AI finnes ikke i andre spill.

Lenke til kommentar

Ohh, Ohh!! Kom på et nå!! Lula!!! Fy for f..n så ELENDIG det var!!! Omg.. Skuffende.. Heldigvis var det en kamerat av meg og ikke jeg som brukte penger på det da ;)

 

Hva var det det het igjen?!? "The Epire Cum`s back" eller no sånt.. Du skulle bygge bordeller i rommet eller no.. SAUG seriøst gjorde det nå iallfall!! Fortreng det helt til nå!

Lenke til kommentar
Sentinel Returns var det hete. Værste spillet jeg har spillt.

Myst synes jeg heller ikke er noe godt.

Riven - myst etterlignende spill, elendig.

Sentinel Returns er fedt. Man trenger bare evnen til å sette seg litt inn i saker og ting, og ikke forvente at alt er helt opplagt... ;)

 

Og for Myst og Rivens del, kan jeg ikke annet enn å si meg helt, helt uenig. Myst er et godt eventyrspill, og var en liten teknisk diamant den gangen, i 1993. Riven er blant tidenes beste eventyrspill - helt nydelig. :) Og forresten, det er ingen "etterligner", det er en etterfølger.

Tja, du har vel kanskje rett. Men jeg klarte aldri helt å sette meg inni sentinel returns, det var jo meningsløst.

 

Riven og myst er jo forsåvidt gamle spill så.. :roll: tja hva skal man si. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...