Carl M Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 1. CS 2. Quake3 to av mine favorittspill ! Han gjør det med vilje for å tirre andre og tilfredstille hans enkle humor jeg mener det seriøst Er for så vidt enig da Cs suger villt Men spiller det av og til for det Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Da The Sims kom ut var det en revolusjon. Da første eksspansjon kom var det en nedtur. Slik fortsatte det hver 3. mnd frem til i dag hvor vi har 8-9 (!) ekspansjoner til spillet. Det er tragisk Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 sims har jobbet seg så langt ned at det ikke kan bli verre! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 bare 8-9? trodde det var mer som 16-17 jeg Lenke til kommentar
Slegga Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 RatmFan, du har fire-fem forskjellige expension set til The Sims, så hvordan kan du si at det er det verste spillet du vet om? Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 RatmFan, du har fire-fem forskjellige expension set til The Sims, så hvordan kan du si at det er det verste spillet du vet om? Har 1. Og den fikk jeg samme dag som jeg fikk spillet..... Vet ikke helt hvorfor det skulle interessere andre på forumet, men ok.........? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hmm, tresspasser var litt spesielt. Spillte det på min gamle IBM, 200MHZ og 32MB ram, ikke noe 3dkort. Men er enig, det var forut for sin tid. Ikke noe interface, men tattoo`en, og hovedpersonen sier hvor mange kuler du har igjen etc. Desverre var våpen systemet ganske treigt. Hadde de hatt et år til på seg kunne dette blitt genialt. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Haha dere slår ikke ett spill jeg spillte på Playstation 1.. Jeg klarte aldri å finne ut av det spillet, det var noe med noen trekanter og man hadde liksom 4-5meter og gå på var noe trekanter og noe greier man kunne skyte. Sentinel Returns var det hete. Værste spillet jeg har spillt. Myst synes jeg heller ikke er noe godt. Riven - myst etterlignende spill, elendig. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det dårligste spillet jeg har spilt er Enter The Matrix SINNSYKT latterlig dårlig Lenke til kommentar
BzzArt Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Daikatana ligger høyt på listen min ja. Først virket det ikke sammen med grafikkortet mitt - alt så bare mongobæsj ut. Ventet på patch - som først kom til USA-versjonen og to mnd senere til UK-versjonen Men selv etter patchen(e) var spillet så buggete og ille at jeg aldri giddet å komme meg gjennom det først brettet med noen atomfrosker som spratt i søla. Herregud - men det finnes vel egentlig verre. Spillet står fremdeles i hylla. (Heldigvis var det et anmeldereksemplar.) Egentlig er spillet for en klassiker å regne. Største pengesølet i spillhistorien Iron Helix vekker jo også minner om en del dører som måtte åpnes - svusj svusj Må ha fortrengt en god del spill - heldigvis...(fiskespill f.eks championship bass hunter) Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Sentinel Returns var det hete. Værste spillet jeg har spillt.Myst synes jeg heller ikke er noe godt. Riven - myst etterlignende spill, elendig. Sentinel Returns er fedt. Man trenger bare evnen til å sette seg litt inn i saker og ting, og ikke forvente at alt er helt opplagt... Og for Myst og Rivens del, kan jeg ikke annet enn å si meg helt, helt uenig. Myst er et godt eventyrspill, og var en liten teknisk diamant den gangen, i 1993. Riven er blant tidenes beste eventyrspill - helt nydelig. Og forresten, det er ingen "etterligner", det er en etterfølger. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Enter The Matrix var GRUSOMT!! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei, forresten, har noen nevnt HoMM IV her? (Heroes of Might & Magic 4) Det er jo ikke det aller mest sugne, men det kommer ganske langt opp (ned) på skuff-lista mi. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 EE er det dårligste jeg har spilt! Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Enig i veldig mange av de forrige postene. Men min "favoritt" MÅ være Global Operations. Det er det største møka-spillet jeg har hatt. Nevøen min fikk det, men samvittigheten plaget meg i lang tid! Helt enig. Jeg betalte 500kr for det spillet for det så ganske tøft ut. Men NEIDA, det er et av de værste spillene jeg har spilt. Makan til elendig AI finnes ikke i andre spill. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ohh, Ohh!! Kom på et nå!! Lula!!! Fy for f..n så ELENDIG det var!!! Omg.. Skuffende.. Heldigvis var det en kamerat av meg og ikke jeg som brukte penger på det da Hva var det det het igjen?!? "The Epire Cum`s back" eller no sånt.. Du skulle bygge bordeller i rommet eller no.. SAUG seriøst gjorde det nå iallfall!! Fortreng det helt til nå! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 du kan vell ikke forvente så mye når spillet går ut på å bygge bordell i rommet.. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Sentinel Returns var det hete. Værste spillet jeg har spillt.Myst synes jeg heller ikke er noe godt. Riven - myst etterlignende spill, elendig. Sentinel Returns er fedt. Man trenger bare evnen til å sette seg litt inn i saker og ting, og ikke forvente at alt er helt opplagt... Og for Myst og Rivens del, kan jeg ikke annet enn å si meg helt, helt uenig. Myst er et godt eventyrspill, og var en liten teknisk diamant den gangen, i 1993. Riven er blant tidenes beste eventyrspill - helt nydelig. Og forresten, det er ingen "etterligner", det er en etterfølger. Tja, du har vel kanskje rett. Men jeg klarte aldri helt å sette meg inni sentinel returns, det var jo meningsløst. Riven og myst er jo forsåvidt gamle spill så.. tja hva skal man si. Lenke til kommentar
fgfgter Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 og kalle fallout for tidenes dårligste spill ........ det er jo som å banne i kerka!!!!!! vel mitt forslag er nok et dansespill. dance2music. Lenke til kommentar
Slegga Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 og kalle fallout for tidenes dårligste spill ........ det er jo som å banne i kerka!!!!!!vel mitt forslag er nok et dansespill. dance2music. Nei, Britney's Dance Club 2 er dårligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå