Minty123 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) 1. CS 2. Quake3 to av mine favorittspill ! Endret 23. desember 2003 av PandaMartin Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 1. CS 2. Quake3 to av mine favorittspill ! Han gjør det med vilje for å tirre andre og tilfredstille hans enkle humor Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Noen skikkelige skrinne: - Tomb Raider - championship manager x - Britney's dance beats - Hugo & Penelope - XXX BMX (eller noe) - Dead or Alive Beach Volleyball (eller noe) - Robotron (atariXE) - omtrent alle bilspill (unntatt carmageddon2, det rula) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 "I have no mouth but I must scream!" Både dårligste spill og værste spilltittel noensinne. Er du gal mann? Dette er jo et point&click-spill som av mange regnes som en skikkelig klassiker... 4. Septerra Core (tviler på dere har hørt om det)5. Sid Meiers Alpha Centauri (Skjønner ikke at det elendige spillet er produsert av geniale Sid Meier!!?!?) Septerra Core har jeg faktisk i en skuff omtrent 10m unna der jeg sitter nå, og ja... det er rævva Alpha Centauri er vel ganske likt Civ bare man kommer seg inn i det, Civ in Space. Jeg må bare forvisse meg om at du ikke snakker om Trespasser. Trespasser er knall. Langt forut for sin tid, og fortsatt det eneste spillet (så vidt meg bekjent) som har hatt en "virtuell arm". Savner slikt. Ah! Endelig en person som vet å verdsette gode spill! Tror det er bare jeg og en kamerat av meg (og deg) som liker spillet (på verdensbasis). Dæven Tresspasser er gøy... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 "I have no mouth but I must scream!" Både dårligste spill og værste spilltittel noensinne. Er du gal mann? Dette er jo et point&click-spill som av mange regnes som en skikkelig klassiker... 4. Septerra Core (tviler på dere har hørt om det)5. Sid Meiers Alpha Centauri (Skjønner ikke at det elendige spillet er produsert av geniale Sid Meier!!?!?) Septerra Core har jeg faktisk i en skuff omtrent 10m unna der jeg sitter nå, og ja... det er rævva Alpha Centauri er vel ganske likt Civ bare man kommer seg inn i det, Civ in Space. Jeg må bare forvisse meg om at du ikke snakker om Trespasser. Trespasser er knall. Langt forut for sin tid, og fortsatt det eneste spillet (så vidt meg bekjent) som har hatt en "virtuell arm". Savner slikt. Ah! Endelig en person som vet å verdsette gode spill! Tror det er bare jeg og en kamerat av meg (og deg) som liker spillet (på verdensbasis). Dæven Tresspasser er gøy... Trespasser EIER! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Black & White var skikkelig skuff....håper ikke Fable blir sånn OG Lenke til kommentar
Togo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Tror også det har noe med at du er fan av simpsons (...) Nei, jeg har faktisk aldri sett en Simpsons-episode i mitt liv. Jasså, de finnes der ute de også. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Trespasser er sugent.. har det i en hylle på rommet mitt, å der blir det stående, hvis jeg ikke rydder det bort da... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Noen skikkelige skrinne: - championship manager x Det er lov å syns CM"X" er elendige spill, men for meg så er det noen av de jeg har spilt mest, og det er utrolig underholdende. Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Dune hører ikke hjemme her! Best ever! Hvis jeg skal legge skylden på noe for at jeg er så usosial som jeg er, er d d! men tilbake til emne.... Line of sight: vietnam.......kan jeg si noe mer? vet d var billig men! skremmende dårlig...(vietcong wannabe) Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Tror også det har noe med at du er fan av simpsons (...) Nei, jeg har faktisk aldri sett en Simpsons-episode i mitt liv. Men spillet var moro likevel. :-) Wow... det er utrolig! I motsetning til meg har jeg sett nesten alle! Alle er like knall! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Synes også det hørtes rart ut, like spillet, men ikke ha sett DA`SImpsons Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 1. CS 2. Quake3 to av mine favorittspill ! Han gjør det med vilje for å tirre andre og tilfredstille hans enkle humor jeg mener det seriøst Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Enig i veldig mange av de forrige postene. Men min "favoritt" MÅ være Global Operations. Det er det største møka-spillet jeg har hatt. Nevøen min fikk det, men samvittigheten plaget meg i lang tid! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Mission Kellogg's - følger med cornflakes pakka... Say no more! Pluss, det aller meste av film-lisens spill unntatt Goldeneye. Endret 23. desember 2003 av Ratatosk Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Deus Ex 2 med tanke på hvor sent det kom på året.. Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 haha septerra core det er dårlig det. Jeg synes fotballspill er som regel ræva, lite dybde, fifa xxxx osv. alle er jo nesten helt like. CS er også dårlig, glad at jeg så lyset til slutt og skjønte det. men men.. Har en godfinger på et spill som heter High Octane som kom ut til playstation for en del år tilbake. Husker jeg fikk den til bursdagen min og jeg ble litt sint og grinete fordi jeg ikke rakk å bytte den samme dag. Hehe, spillet var så dårlig asso, husker hvor ille det er fortsatt :/ Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Mission Kellogg's - følger med cornflakes pakka... Say no more! Pluss, det aller meste av film-lisens spill unntatt Goldeneye. Mission Kellogs er jo litt kult da. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hvordan går det an å like Mission Kellogg`s da???????? Bare lurer for jeg har prøvd det, og det var det mest elendige spillet jeg noen gang har prøvd, jeg mener spillet går ut på å hoppe på krokodiller og samle cornflake`s pakker!! det lover ikke godt Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 PØH! Mission kellogs er gøy.. vist du gir det en sjangse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå