Gå til innhold

Tidenes dårligste spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JEG SKREV

 

Jeg ble lurt til å kjøpe Dungeon Master (hmm det microsoft spillet), jeg er en hardcore rpg spiller, titler som eye of the beholder (amiga), gothic2, baldurs gate1, icewind dale1, Morrowind osv står høyt på listene. Jeg satt å spiste brødskiver mens jeg spilte Dungeon Master, ingen person utvilkling osv bare masse pompøs grafikk og enormt dårlig handling COM OOOOOOOON!!!!

 

 

NEI NEI NEI    :thumbdown: DUNGEON SIEGE :thumbdown:

 

Dungeon Master er jo :thumbup:  IM NOT WORTHY

Vel, hvis du kjøpte dungeon siege i håp om å få noe som ligna på baldurs gate/icewind dale så var det ikke rart at du skuffa, heh

 

 

Og til de som sier CS er det verste spillet noensinne

 

tadaa, det er ikke engang et eget spill!

 

Velvel, er antakelig mest for å få litt oppmerksomhet, det er jo så trendy å være "kjerringa mot strømmen" :p

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Tror jeg har svaret

 

For 10 år siden var det noen som het Ocean som var som dagens EA og laget spill til ofisielle titler. De lagte noen spill som var grusomt dårlige, så dårlige at jeg ikke huser dem, jeg skall prøve å finne det ut. Jeg garanterer at de har fler av tidenes dårligste spill.

 

Batman - the Caped Crusader Ocean 1988

Batman - the Movie Ocean 1989

The Simpsons: Bart vs. The Space Mutants Ocean/Acclaim 1991

Robocop Ocean 1989

 

Disser spillen ER dårlige!!!

Batman - The Movie er jo en klassiker da! Ihvertfall Amiga versjonen. Bladet CU Amiga kåret det til et av de beste spillene noensinne i 1994.

Lenke til kommentar

nå har jeg ikke prøvd enern men Icewind Dale II er ett spill som jeg har mange gode minner om :) vet ikke helt hvor mange timer som ble brukt på det spillet men jeg likte det..

og apropos Dungeon Siege, har man lest litt om det spillet på forhånd så hadde man forstått at det spillet har en meget generell sammenslåing av en hel drøss RPG elementer og hovedpoenget med spillet er å gå i en nestenlineært linje fra episode 1 til episode 4 hvor spillet ender i en stor klase av slåssing. DS kan nesten ikke samenlignes med store RPG'er som Baldurs Gate, Morrowind, Diablo og andre, men tilhører allikevel generen RPG. jeg har spillt meg gjennom Dungeon Siege, Dungeon Siege - Legends of Aranna pluss har ett par expansion MP packs som jeg spiller litt sammen med ett par LAN kamerater. Jeg liker DS, er ett meget enkelt spill å forstå seg på, er ikke så mye å huske på, bare man har nok mana og helse flasker pluss ok våpen, rustning og spells så går det meste bra ;)

 

ps. jeg syns derimot at Legends of Aranna var litt for kort, og nye våpen var av den svært sjeldne typen.

 

jeje.. smaken er som baken, delt :)

er vel derfor folk her skriker ut XXX er noe dritt og nestemann sier Nei! XXX er ett av verdens beste spill! osv..

Lenke til kommentar

Må vel si Enter the Matrix... kommer ikke på andre... :roll::p

 

Men den største skuffelsen må da langt på vei vaere Star Wars Jedi Knight III - Jedi Academy... :thumbdown: et av de LATTERLIGSTE spillene, tror jeg aldri har hatt så vondt i magen av latter når jeg så siste kjempe der ja... og storylinen er bare ufattelig teit :angry::thumbdown::sleep:

Lenke til kommentar

Jeg mener da at IWD II faktisk er et av de beste RPG spillene jeg har spilt, sammen med BG I (og TOTSC), BGII og NWN Throne of Bhaal ble litt for dumt, du visste jo hvem du måtte sloss mot helt fra introen, og cluet ble bare dumt til slutt.

 

Den ubestridte tronen besittes av Morrowind, men det begyner jeg å gå litt lei av!

 

Det spillet jeg er ALLER mest lei av å høre om må være Half-Life --> CS, og det dårligste spillet jeg har spilt er nok.. det vet jeg faktisk ikke, jeg har stort sett ikke orket å spille dårlige spill.

 

JO, DAIKATANA. et elendig spill som var altfor hypet opp. jeg prøvde virkelig å like det, men jeg greide ikke. jeg kjempet for å greie å pine meg gjennom det, men jeg hadde ikke sjans! makan til møkkaspill ;)

Lenke til kommentar

Egentlig så virker det som om de fleste nevner de spillene som skulle være bra men som de ikke liker personelig. Da synes jeg ikke tråden blir fulgt helt, for det er tidenes dårligste spill, å si de er cs, half life, warcraft foeks blir bare poengløst i denne sammen hengen da det ville hørt hjemme i "hvilket spill irirterer deg mest" eller "tidenes dårligste budsjett spill".

 

Etter min mening må tidenes dårligste spill være noe som ingen av oss har hørt om, fordi det var så j...... dårlig, slik måte blir tråden ganske poengløs hehe

Lenke til kommentar
Egentlig så virker det som om de fleste nevner de spillene som skulle være bra men som de ikke liker personelig. Da synes jeg ikke tråden blir fulgt helt, for det er tidenes dårligste spill, å si de er cs, half life, warcraft foeks blir bare poengløst i denne sammen hengen da det ville hørt hjemme i "hvilket spill irirterer deg mest" eller "tidenes dårligste budsjett spill".

 

Etter min mening må tidenes dårligste spill være noe som ingen av oss har hørt om, fordi det var så j...... dårlig, slik måte blir tråden ganske poengløs hehe

Hehe, men jeg tror jeg har formulert meg litt dårlig i starten her... Nevner det litt indirekte med Sims eksempelet, men folk som skriver inn på 6. siden leser sannsynligvis ikke det, og da må jeg vel kanksje innrømme at det er en litt dårlig formulert overskrift. :blush: Så det så.

Lenke til kommentar

Håhåhå ... Night Trap er jo en klassiker :p De aller fleste Sega CD32-spillene var jo helt skinke, så de burde vel nesten ikke nevnes i det hele tatt. Det er bare for åpenbart. Ellers er vel Extreme Strategy av Piranha Software noe av det mest møkkete jeg har vært borti noengang. Det er simpelthen ubeskrivelig.

 

Jeg kan ikke påstå at jeg er noen stor fan av Total Recall på NES, eller for den saks skyld for Wolf3D eller Doom på SNES. Du snakker om å ødelegge gode spill på en konsoll som aldri burde prøvd å kjøre dem engang. Jeg slet med å kjøre Doom II på min 20 MHz 386 *selv* med optimalisert bootdisk og masse RAM. Tenk deg da hvordan det gikk på en 4 MHz RISC som den i SNESen.

 

Ellers er vel kanskje DroneZ eller Medal of Honor: Allied Assault noe av det kjedeligste jeg har spilt de siste årene. Hva er galt med Medal of Honor? Det er simpelthen kjedelig. Fullstendig on-rails, ingen personlighet overhodet, og dessuten svært lite tiltalende grafisk utforming. Teknisk dyktig, utvilsomt, men fra et kunstnerisk standpunkt? Fryktelig ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...