Gå til innhold

Tidenes dårligste spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JEG SKREV

 

Jeg ble lurt til å kjøpe Dungeon Master (hmm det microsoft spillet), jeg er en hardcore rpg spiller, titler som eye of the beholder (amiga), gothic2, baldurs gate1, icewind dale1, Morrowind osv står høyt på listene. Jeg satt å spiste brødskiver mens jeg spilte Dungeon Master, ingen person utvilkling osv bare masse pompøs grafikk og enormt dårlig handling COM OOOOOOOON!!!!

 

 

NEI NEI NEI :thumbdown: DUNGEON SIEGE :thumbdown:

 

Dungeon Master er jo :thumbup: IM NOT WORTHY

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt

Min stemme går definitivt til Star Wars Episode 1: The Phantom Menace.

 

Går det virkelig an å lage et SÅ dårlig spill? Det er helt skummelt. For det første er kampsystemet helt teit; det er BARE hack'n'slash hele tida når du spiller som Jedi, og når du spiller noen andre er det altfor lett eller altfor vanskelig. Det er ingen mellomting: Enten moser du gjennom et rom uten å miste så mye som et eneste hitpoint, eller så er det klin umulig å gjennomføre uten cheats.

 

For det andre hverken følger eller forbedrer den historia til filmen. Spillet forandrer historien som vi har sett i filmen for å gjøre den mer spennende. Hadde den enda utdypet historien, f.eks. hvordan Qui-Gon og Obi-Wan kom seg til stedet hvor de overfaller kampdroidene og redder dronninga, så hadde det vært greit. Men neida. Time på time med meningsløst rukl. Jeg mener: Jar-Jar ble ikke tatt til fange i gungerbyen i filmen. Det blir han i spillet. I spillet ramler Obi-Wan ned fra stedet de slåss på mot Darth Maul. Det er ikke lovlig. Har virkelig George Lucas godkjent dette spillet? Må han ikke gjøre det før de gir dem ut?

Lenke til kommentar
Min stemme går definitivt til Star Wars Episode 1: The Phantom Menace.

 

Går det virkelig an å lage et SÅ dårlig spill? Det er helt skummelt. For det første er kampsystemet helt teit; det er BARE hack'n'slash hele tida når du spiller som Jedi, og når du spiller noen andre er det altfor lett eller altfor vanskelig. Det er ingen mellomting: Enten moser du gjennom et rom uten å miste så mye som et eneste hitpoint, eller så er det klin umulig å gjennomføre uten cheats.

 

For det andre hverken følger eller forbedrer den historia til filmen. Spillet forandrer historien som vi har sett i filmen for å gjøre den mer spennende. Hadde den enda utdypet historien, f.eks. hvordan Qui-Gon og Obi-Wan kom seg til stedet hvor de overfaller kampdroidene og redder dronninga, så hadde det vært greit. Men neida. Time på time med meningsløst rukl. Jeg mener: Jar-Jar ble ikke tatt til fange i gungerbyen i filmen. Det blir han i spillet. I spillet ramler Obi-Wan ned fra stedet de slåss på mot Darth Maul. Det er ikke lovlig. Har virkelig George Lucas godkjent dette spillet? Må han ikke gjøre det før de gir dem ut?

Når du først nevner Star Wars spilla så.............

 

Bare KOTOR og Jedi Knight spillene som har vært verdig å være i butikkene :thumbdown:

Lenke til kommentar

ER ikke ofte jeg kjøper spill, jeg kjøpte Star wars Galaxies i god tro, det stod ingenting om noe mer kostnader bortsett fra de 400 kr jeg betalte. Det ante meg at det var mnd betaling så jeg sjekket hjemmesidene da jeg ikke fant info andre steder, ingenting, jo vent med liten skrift der på en link far far away (sjekket dett før jeg lastet det inn da jeg er en særing, leser manualer å slikt), det viste seg da at de skulle ha 150 kr i mnd for at jeg skulle få lov til å spille det å det funker bare online. Det værste er jo ikke prisen men at det er umulig å finne info om dette på coveret å at du må lese nøye på hjemme sidene for å finne dette ut (jeg byttet det selvsagt).

 

Det går dårlig for star wars nå!! samme effekten som nvidia http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=182617

 

Den siste filmen kommer ikke før om 18 mnd (kann det ha noe med at lord of the rings har knust filmene deres og ydmyket dem fulstendig med den utrolig mengde animasjoner å fake sett star wars har brukt på de to siste filmene sine!!)

 

Star wars er ferdig ute vekk, to eledige animajsons filmer som er preget av overbudsjett. De første filmene var laget på lånte penger jeg sier ikke mer.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Den siste filmen kommer ikke før om 18 mnd (kann det ha noe med at lord of the rings har knust filmene deres og ydmyket dem fulstendig med den utrolig mengde animasjoner å fake sett star wars har brukt på de to siste filmene sine!!)

:thumbup: Lord Of The Rings knuser Star Wars så langt ned i grøfta så det går an å komme. Det er min personlige oppfatning da.

Lenke til kommentar

2.World Rally Championship(det første), største skuffelsen noen gang.

 

3. Final Fantasy X= søppel som lever bare lever på FF navnet.

 

4.Alle dance spell.

 

 

Men jeg må bare spørre, er detta ein største skuffelse tråd? eller er det bare rett og slett dårligste spell tråd?

 

Jeg mener ihvertfall at Alle NFS spella er garbage.

 

Dårligste spellet noen gang må nok gå tell... tja, charlies angels kansje? Fikk 1/10 i OPS2 M... har alderi prøvd det.. men 1/10 er ganske dårlig. Så jeg regner med at det suger. Må ellers si at rundt halvparten av EA spella er søppel.

Lenke til kommentar
Det som skuffet meg mest, og som er det dårligste jeg noengang har spilt.

er fallout.

Spilte det litt, for så å legge det dypest i skuffen, og der har det nå ligget en 3-4 år kanskje og blir nok like lenge til.. vanvittig lite fengende spill.

Det spillet har herved fått min stemme til tidenes dårligste.

Wow, snakker om forskjellig smak. Fallout ligger som #3 av mine favorittspill EVER :love:

Lenke til kommentar
2.World Rally Championship(det første), største skuffelsen noen gang.

 

3. Final Fantasy X= søppel som lever bare lever på FF navnet.

 

4.Alle dance spell.

 

 

Men jeg må bare spørre, er detta ein største skuffelse tråd? eller er det bare rett og slett dårligste spell tråd?

 

Jeg mener ihvertfall at Alle NFS spella er garbage.

 

Dårligste spellet noen gang må nok gå tell... tja, charlies angels kansje? Fikk 1/10 i OPS2 M... har alderi prøvd det.. men 1/10 er ganske dårlig. Så jeg regner med at det suger. Må ellers si at rundt halvparten av EA spella er søppel.

Both... Står vel sånn indirekte fortalt i mitt aller aller førse innlegg.....

Lenke til kommentar

Tror jeg har svaret

 

For 10 år siden var det noen som het Ocean som var som dagens EA og laget spill til ofisielle titler. De lagte noen spill som var grusomt dårlige, så dårlige at jeg ikke huser dem, jeg skall prøve å finne det ut. Jeg garanterer at de har fler av tidenes dårligste spill.

 

Batman - the Caped Crusader Ocean 1988

Batman - the Movie Ocean 1989

The Simpsons: Bart vs. The Space Mutants Ocean/Acclaim 1991

Robocop Ocean 1989

 

Disser spillen ER dårlige!!!

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Noen har sikkert bedre forslag, men det verste spillet jeg noengang har vært borti må være Enter The Matrix. Spilte fem minutter så gadd jeg ikke mer. Middels grafikk, kjedelig, ensformig, kunstig og sinnsyk dårlig kontroll

:laugh::laugh:

 

Å dømme et spill etter fem minutter er jo latterlig.

Og hvordan vet du at spillet er ensformig etter fem minutter ?

 

:laugh::laugh:

 

Spill spillene litt lengre selvom førsteinntrykket er negativt.

Først da man finner ut hva slags spill man egentlig spiller.

Lenke til kommentar
Tror jeg har svaret

 

For 10 år siden var det noen som het Ocean som var som dagens EA og laget spill til ofisielle titler. De lagte noen spill som var grusomt dårlige, så dårlige at jeg ikke huser dem, jeg skall prøve å finne det ut. Jeg garanterer at de har fler av tidenes dårligste spill.

 

Batman - the Caped Crusader Ocean 1988

Batman - the Movie Ocean 1989

The Simpsons: Bart vs. The Space Mutants Ocean/Acclaim 1991

Robocop Ocean 1989

 

Disser spillen ER dårlige!!!

Ohh!!!! Husker disse!

Og du har rett: Disse spillene er GRUSOMME!!! HELT forferdelig..

Men spillte de jo non timer forde da... :blush:

Lenke til kommentar

Er lit forvirra over folket her på forumet... At folk kan si at tidenes dårligste spill er spill som bla MoHaa, Fallout og Deus Ex er for meg uforståelig. Samtlige av disse spillene er kvalitetsspill som har solgt i bøtter og spann, og utenom MoHaa har spillene vunnet utallige priser. Folk som nevner disse spillene i denne tråden kan ikke ha spillt særlig mange dårlige spill...

Min stemme går til Night Trap på MegaCD

Endret av Stig_W
Lenke til kommentar
En av de Jurassic Park tittlene er noe av det værste jeg har vært borti!

 

Latterli dårli konsept å fckd styring..

Jeg må bare forvisse meg om at du ikke snakker om Trespasser. Trespasser er knall. Langt forut for sin tid, og fortsatt det eneste spillet (så vidt meg bekjent) som har hatt en "virtuell arm". Savner slikt.

 

Tror du tenker på et annet spill en meg....  :ermm:

:sleep:

Lander, utgitt av Psygnosis i..hmm.. 1998(?) går ut på å fly rundt på en planet i et romskip (i 3D) og utføre oppdrag som krever at du må 'lande' i histen og pisten, plukke opp ting osv. Romskipet beveger seg på en krøkkete måte, med en rakett på undersiden, som bestemmer hastighet opp/ned, resten av styringa er tilting med musa. Noe skikkelig dritt altså. Spillet støtter multiplayer med 4 spillere og har (liksom) Dolby Surround. Jeg har den fortsatt i original forpakning i hylla mi og du skal få den billig av meg  :laugh:  :green:

Nei, det er Lander fra 1999 jeg snakker om. Genialt enkelt konsept, hele poenget er jo nettopp at romskipet ikke er det letteste å styre - en utfordring skal ikke foraktes. Og jeg trenger ikke spillet ditt, jeg har det selv :).

 

(...) The Simpsons: Bart vs. The Space Mutants (...) Disser spillen ER dårlige!!!

Ah, The Simpsons: Bart vs. The Space Mutants var jo kult?

Lenke til kommentar
2.World Rally Championship(det første), største skuffelsen noen gang.

 

3. Final Fantasy X= søppel som lever bare lever på FF navnet.

 

4.Alle dance spell.

 

 

Men jeg må bare spørre, er detta ein største skuffelse tråd? eller er det bare rett og slett dårligste spell tråd?

 

Jeg mener ihvertfall at Alle NFS spella er garbage.

 

Dårligste spellet noen gang må nok gå tell... tja, charlies angels kansje? Fikk 1/10 i OPS2 M... har alderi prøvd det.. men 1/10 er ganske dårlig. Så jeg regner med at det suger. Må ellers si at rundt halvparten av EA spella er søppel.

FFX er ikke dårlig, ikke det beste FF men langt fra dårlig.

Lenke til kommentar

QUOTE (simalarion @ 20/12/2003 : 01:36)

(...) The Simpsons: Bart vs. The Space Mutants (...) Disser spillen ER dårlige!!!

 

 

Ah, The Simpsons: Bart vs. The Space Mutants var jo kult?

 

Jeg dro spillene ut fra en liste jeg fant, at jeg tok med vs the space mutants var bare fordi det var laget av ocean det pleier å være det samme som et dritt spill, men de andre har jeg prøvd.

 

Tror også det har noe med at du er fan av simpsons (jeg er også det), alle ofisiell simpson spille er nokk også drit dårlige, men fans synes nokk spillene er morsomme uansett. Husker jeg ga south park spillet altfor mye tid, grunnen till det var vell at de haddet klart å fått med litt av den orginale humoren, skyte kuer var en av tingene jeg aldri glemmer :love: . men fytte inn i h.... hvor dårlig spillet egentlig var grafikk, programering, stappet med bugs osv osv. Kan jo også nevne matrix spillet på fire cder i farten, skriver ikke mer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...