Gå til innhold

Tidenes dårligste spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Lander (angrer meg stort for å kjøpe et SÅ dårlig spill..)

Hvafforno? Sludder og pølsevev, Lander er et underholdende arkadespill! Akk, hva likte du ikke med det, da? :)

 

Du har tydeligvis ikke prøvd Britneys Dance Club, eller Hits 'n' Beat (eller noe sånn)........ Ikke akkurat spill med klasse for å si det slik..  :dontgetit: ... Ja, husker ikke da Septerra Core kom, fikk det 1-2 år etter utgivelsen... Det er ikke verdt å prøve heller, kan jeg vel trygt informere deg om.. ;)

Hehe, nei, jeg har ikke prøvd Britneys Dance Club. Jeg har faktisk bare prøvd "Dancing Stage MegaMix 2" eller noe slikt, men det var innmari moro, når man kom litt inn i det og ting begynte å gå fort. :)

Endret av oerhört
Lenke til kommentar
C&C Renegade - Værste møkka jeg har vært borti

Har spilt det i 1 1\2 år nå :love::love: *kose*

 

@ topic:

hmmmm....dette var vanskelig...eg har ein tendens til å spille dårlige spill også. Liker ikkje bilspill generelt. Har heldigvis aldri opplevd slike dance spill.

 

*tenke i 5 minutter*

 

eg gir opp, har ikkje ein som slår meg som det verste

Lenke til kommentar

Kansje jeg kan si Duke Nukem: manhatten prosjekt

Og så er det liste over mangen spill til gamle maskiner som feks. ¨

Tetris (slutter aldrig og suge)

Kabal

Minesveiper(litt gøy på lan vis du ikke orker og fixe nettverket)

Pin ball

doom(det var gøy før, men når jeg prøvde det no ble det et av de dårligste spillene)

Lenke til kommentar

Jeg ble lurt til å kjøpe Dungeon Master (hmm det microsoft spillet), jeg er en hardcore rpg spiller, titler som eye of the beholder (amiga), gothic2, baldurs gate1, icewind dale1, Morrowind osv står høyt på listene. Jeg satt å spiste brødskiver mens jeg spilte Dungeon Master, ingen person utvilkling osv bare masse pompøs grafikk og enormt dårlig handling COM OOOOOOOON!!!!

 

Dere må jo for all del ikke glemme alle de forferdelige spillene EA har laget offisielle "film spill" till, listen der er lang (EA må holdet seg til det de kan, sport spill).

 

Ellers tror jeg de virkelig dårlig spillene bare blir glemt, mange kan mene at spill som cs osv er kjedelige\dårlige, men jeg tror nokk at de fatter at ikke det er et dårlig spill fordet, med tanke på at det er et av de mest spilte spillene noensinne, og nevne spill som dette er lite gjennomtenkt, tror nokk det er mest for å provosere.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
1. Lander (angrer meg stort for å kjøpe et SÅ dårlig spill..)

Hvafforno? Sludder og pølsevev, Lander er et underholdende arkadespill! Akk, hva likte du ikke med det, da? :)

 

Tror du tenker på et annet spill en meg.... :ermm:

:sleep:

Lander, utgitt av Psygnosis i..hmm.. 1998(?) går ut på å fly rundt på en planet i et romskip (i 3D) og utføre oppdrag som krever at du må 'lande' i histen og pisten, plukke opp ting osv. Romskipet beveger seg på en krøkkete måte, med en rakett på undersiden, som bestemmer hastighet opp/ned, resten av styringa er tilting med musa. Noe skikkelig dritt altså. Spillet støtter multiplayer med 4 spillere og har (liksom) Dolby Surround. Jeg har den fortsatt i original forpakning i hylla mi og du skal få den billig av meg :laugh::green:

Lenke til kommentar

Soldier of Fortune (PC) - heldigvis lånte jeg bare det spillet.

Silent Hill 2 (PC) - et dårligere spill for PC skal du lete lenge etter. Skulle være skummelt, men var bare drit kjedelig. :sleep: Og grafikken da... elendig. Bortkasta 225 kr. Fikk heldigvis solgt det for en hundrings...

Endret av nilsvn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...