Gå til innhold

Tidenes dårligste spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom på noen her ja...

 

1. Hearts of Iron (319 kroner rett i dass)

2. Lord of the Rings: Two Towers (Gå, sloss, se film, gå sloss, se film, gå osvosv)

3. Alle de dumme dumme danse/rytme spilla som blir solgt for 500 kr)

4. Septerra Core (tviler på dere har hørt om det)

5. Sid Meiers Alpha Centauri (Skjønner ikke at det elendige spillet er produsert av geniale Sid Meier!!?!?)

Lenke til kommentar

kjøpte Pcgaming world bladet der det fulgte med noen demoer. det var et spill som het navy seals2 - weapons of mass destruction på cden og jeg tenkte, "hmm, kanskje dette er likt navy seals på ps2."

 

men,nei.

 

da jeg skulle til å starte stod det, this demo only contains 60minutes of gaming since the demo contains the complete game (!)

 

og spillet var på 93mb! :thumbdown:

Endret av nord
Lenke til kommentar
3. Alle de dumme dumme danse/rytme spilla som blir solgt for 500 kr)

4. Septerra Core (tviler på dere har hørt om det)

Hehe, dansespillene er jo morsomme? Hva er det du ikke liker?

 

Og Septerra Core er da tålelig kjent? Ikke at jeg noen gang orket prøve det, men det fikk sånn tålelig greie karakterer da det kom.

 

For min del går muligens stemmen til Return to Castle Wolfenstein, men jeg spilte spillet kun en halvtime, så man vet jo aldri... ;)

Lenke til kommentar

hmm... kan faktisk ikke komme på noe spill som er helt fantastisk dårlig akkurat nå... de fleste jeg har prævd har jo en _viss_ underholdningsverdi :)

 

Men så spiller jeg stort sett bare spill jeg har hært godord om / liker genren til.

 

Hvis jeg må komme med noe, må det vel være Sims... du rekker jo aldri gjøre det du trenger for å overleve i løpet av en dag :thumbdown:

Lenke til kommentar
3. Alle de dumme dumme danse/rytme spilla som blir solgt for 500 kr)

4. Septerra Core (tviler på dere har hørt om det)

Hehe, dansespillene er jo morsomme? Hva er det du ikke liker?

 

Og Septerra Core er da tålelig kjent? Ikke at jeg noen gang orket prøve det, men det fikk sånn tålelig greie karakterer da det kom.

 

For min del går muligens stemmen til Return to Castle Wolfenstein, men jeg spilte spillet kun en halvtime, så man vet jo aldri... ;)

Du har tydeligvis ikke prøvd Britneys Dance Club, eller Hits 'n' Beat (eller noe sånn)........ Ikke akkurat spill med klasse for å si det slik.. :dontgetit: ... Ja, husker ikke da Septerra Core kom, fikk det 1-2 år etter utgivelsen... Det er ikke verdt å prøve heller, kan jeg vel trygt informere deg om.. ;)

Lenke til kommentar

Hmm.. dårligste spill...

 

 

1. Lander (angrer meg stort for å kjøpe et SÅ dårlig spill..)

2. Earth & Beyond (repetitivt, dårlig balansert, men havner på plass nr 2 fordi EA til all ettertid sender meg spam-mail etter å ha kansellert kontoen.)

3. Delta Force: Land Warrior (bugs som absolutt ødelegger spillet..)

4. Dune 2000(?)

5. C&C Renegade.

 

 

Vart du skræmt no? :scared:

Lenke til kommentar
mest glemte/ukjente spill må være Divine Divinity II :love:, konge spill men ingen vet om det. runna det etter ca 115 timer og elsket det :D

Hum? Det tviler jeg på, Divine Divinity II er _langt_ fra ferdig. Det er nok det første spillet du tenker på. ;) Ja, det er et utrolig godt spill, gleder meg til Beyond Divinity (Riftrunner) nå. :)

oops! var litt trøtt da jeg skrev det der ;)

stemmer det, er Divine Divinity ikke II, er ikke alltid så lett å holde følge med på hvilket spill som er oppfølger/får oppfølger eller ikke, går ofte i surr :blush:

Lenke til kommentar

Jeg ble nå UTROLIG skuffet over Deus Ex: Invicible War...

For noe drit, det kan jo ikke måle seg i det originale overhodet.

Snakk om dårlig portet og optimalisert, klaustrofobisk, patetisk søppel!!

 

Skulle trodd de har glemt ALT Deus Ex en gang sto for.

Trodde ikke det var mulig at en oppfølger kunne være SÅ mye dårligere en 1'ern.

 

Men sånn er det nå, jaja. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...