Gå til innhold

Tidenes dårligste spill?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg må si at selv om jeg ikke har spillt det (tør ikke, ser så møkka ræva ut) så slår Vietnam War: Ho Chi Minh Trail alle grenser for dårlige spill..

 

screenshot

 

Dette spillet har nettopp kommet ut i USA

 

" Seen-only-in-movie napalm air strikes." står det på websiten.. :laugh:

yea right.. here are those napalm strikes '>http://www.3dgamers.com/screenshots/games/hochiminhtrail/4.html

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
CS er nødt til å være det dårligste noen gang. Forbanner det spillet!

Så jævli enig! :thumbup:

Hva er det som er så fryktelig galt med CS?

Det er ikke det mest populære MP spillet på nettet uten grunn, og jeg kan ikke tro at dere synes at dette er det dårligeste tatt i betraktning av alle drittspillene som egentlig er gitt ut!

Synes det er litt barnslig å whine sånn imot CS bare fordi dere er lei av å spille det (eller høre om folk som spiller det) CS fortjener bedre enn dette!

Lenke til kommentar
Tidenes dårligste spel tror eg må vær Britney's Danc Club 2. Begynte nesten å grina av frustarsjon og vemmelse når eg spelte det. :scared:

Det værste spillet(PC), half lif... kødda!

Det værste spillet(GameCube), Zelda The wind wa.... Kødda igjen!

 

Tror jeg sier meg enig med denne karen :yes:

 

----P4 3ghz 512ddr ATI9800Pro Uedition----

Lenke til kommentar
De dårligste spillene jeg har spilt er nok CS og Alone in the dark...

 

Jeg har ikke orket å sløse bort tiden min med de forferdelige forskjellige CM og FIFA versjonene, og de overgår nok de foregående også...

På hvilket grunnlag sier du at CM er et dårlig spill? Det er jo utrolig realistisk, og utrolig morsomt i lengden. Har selv spilt alle CM spilla fra midten av 90-tallet og er ikke lei ennå.

 

Man må jo ha litt kunnskap og kjennskap til fotball for å kunne utnytte det maksimalt. CM kom jo rimelig høyt på www.vg.no sin Årets spill 2003 kåring, så vil gjerne høre grunnen din.

 

Dårligste spillet jeg har spilt må vel bli Monopoly(PC spillet ja :S ) og Disney's Mickey Mouse's Magical Mirrror på Gamecube. Det var 600 kr rett i dass

Lenke til kommentar
De dårligste spillene jeg har spilt er nok CS og Alone in the dark...

 

Jeg har ikke orket å sløse bort tiden min med de forferdelige forskjellige CM og FIFA versjonene, og de overgår nok de foregående også...

På hvilket grunnlag sier du at CM er et dårlig spill? Det er jo utrolig realistisk, og utrolig morsomt i lengden. Har selv spilt alle CM spilla fra midten av 90-tallet og er ikke lei ennå.

 

Man må jo ha litt kunnskap og kjennskap til fotball for å kunne utnytte det maksimalt. CM kom jo rimelig høyt på www.vg.no sin Årets spill 2003 kåring, så vil gjerne høre grunnen din.

 

Dårligste spillet jeg har spilt må vel bli Monopoly(PC spillet ja :S ) og Disney's Mickey Mouse's Magical Mirrror på Gamecube. Det var 600 kr rett i dass

Jeg vet, alle som er interresert (nesten) i fotball syns det er kult, og du kan nok ikke si at cs er ett dårlig spill (jeg syns ikke det er noe kult), men det er trossalt det mest spilte online spillet.. Og det blir vel ikke det vis det er verdens dårligste spill ;)

Så vis du er interresert i fotball hadde du sikkert synes NBA xxxx er dårlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...