Niklasp Skrevet 7. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2018 Bli kvitt den flaue, eller bare feilaktige, strømmehistorikken.GUIDE: Slik fjerner du de verste Netflix-forslagene 1 Lenke til kommentar
Tore Rosander Skrevet 7. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2018 Netflix må være blant de dårligste på akkurat dette feltet. Lenke til kommentar
pinkolai Skrevet 7. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2018 Eneste som er flaut er å bli flau over at det kommer barnefilm/serier forslag om man har barn som brukere kontoen. 4 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 7. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2018 Kanskje man heller skulle gitt Peppa Gris en sjanse? 1 Lenke til kommentar
Uppercase Skrevet 7. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2018 Eneste som er flaut er å bli flau over at det kommer barnefilm/serier forslag om man har barn som brukere kontoen. Meen, så var det vel ikke dette som var omtalt som «flaut» i artikkelen heller. Lenke til kommentar
Svenn-Arild Åkerholm Skrevet 7. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2018 Hvordan får man Netflix til å ikke anbefale alle Netflix original filmer, og serier av alle slag ? De fleste Netflix filmer er kjedelige, og jeg Ser Aldri på serier. Jeg forsøker å bruke ikke liker på alle serier det er forslag om. Jeg er ikke interressert i å begynne å se på en serie som jeg må følge med på i flere år, unsett om jeg liker sjangeren eller ikke . Jeg har andre ting å gjøre enn å se serier på TV, Mobil, Nettbrett og Laptopen hele tiden . Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2018 Skulle gjerne hatt mulighet for å skjule all dritten. Ønsker en slags abonnementsløsning på sjangere og serier jeg liker. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 8. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2018 Hva om de lanserte Netflix pro. Jeg HATER sidescrollende bannere med teite kategorier som viser filmer jeg ikke vil se, da gjerne flere ganger på forskjellige bannere. Spesielt appene er begrenset på mulighetene man har. Ofte må jeg inn på nettleseren for å finn noe å se. Minimum må man kunne velge film eller serie, kategori, og så sortere på år. Minimum også i appene. Men, Netflix har alt av data. Hvorfor ikke gi oss filtre? La oss sortere på film, sci-fi, 2001 - 2008, over 50% score på omtaler, Will Smith på rollelista, ikke sett før på min konto, osv. Og så kan de ha et eget valg, foreslå filmer for meg. Og rangering med to valg, liker eller ikke liker? WTF. Jeg ender opp med å ikke rangere 80% av filmene. Jeg vil heller ha 10 stjerner. Lenke til kommentar
MsSupporter Skrevet 8. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2018 Jeg ville vært fornøyd om Netflix sluttet med å kjøre filmer/serier så snart de har fokus i Xbox-en. Hvorfor kan vi ikke få bla i ro og fred å finne det vi kan tenke oss å se, uten at en eller annen serie begynner å kjøre? Jeg virkelig hater dette. Lenke til kommentar
cheapass Skrevet 8. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2018 En profil for meg som edru og en profil for meg som ikke-edru Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2018 Haha ja dette var mer typisk VG innhold ;D Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2018 En profil for meg som edru og en profil for meg som ikke-edru Skulle heller hatt det på youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg