Ozelot Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Madammen sin bil var på pkk, og finn en lengre liste med ting som må fikses. Noen som kan gi en pekepinn på hvor dette kommer til å koste? Bilen er en mitsubishi lancer 2004 modell. Lenke til kommentar
Gjest mrpc Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Kan være verdt å få en second opinion, hvis du er heldig så er det ikke sikkert at rusten er så ille som kontrolløren skal ha det til. Hvis ikke så er det vel spiker Lenke til kommentar
Indian Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 (endret) Det var noe av de samme feilene jeg hadde for 3 år siden 1 år før PKK. Jeg hadde ikke rust men byttet 2 bremseskiver. 4 støtdempere og alle forstillings detaljer.Jeg brukte en helg med Lemförder og Sachs deler for rundt 5000kr fra Tyskland og Romania. Jeg tipper rundt 25-30,000kr på verksted i Norge.Delene i Norge hadde kostet meg over 20,000kr. Endret 9. oktober 2018 av Indian Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Det som skremmer meg mest er rusta. Og hvis du i tillegg må ha resten gjort på verksted så spørs det om bilen er verdt det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Enig med sedsberg. Rust er ikke gøy å få på EU. Resten er bremseskiver, slitedeler, lyspærer (?) og to støtdempere. Delekostnader på noen tusenlapper. Det dyreste er nok støtdempere. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Hvis dere virkelig ikke klarer å bytte lyspærer selv en gang (jeg antar det er derfor det er defekte pærer på pkk) er dette trolig minst 20k. 20k ser ut til å være rundt der disse ligger i pris ferdig EU-godkjent. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Verkstedpris på bare kanal vil jeg anta ligger på 15'000kr eller mer. Mistenker dette var siste reis for Lancern. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Er vel rusta som er jokeren i dette spørsmålet - og om det er i selve kanalen eller i kanalskjørtet. En time på ett karroseriverksted for en sjekk og second opinion kan være greit før du går i gang med øvrige slitedeler. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2018 Takk for alle svar. De ville ha akkurat 20 laken for å fikse dette. Bilen blir spiker før 2019 så vi får helle bruke den opp \ ihjel før den vrakes 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå