Gå til innhold

Hvordan lage celler?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PHP har ingenting med tabeller å gjøre...

 

Og ja, det er en skam å tenke på hva vi lærte på VK1 Brukersystemer. Vi lærte at frames var det beste og at animerte giffer var et tegn på kvalitet og kunnskaper. For å få 6ern måtte man bruke hver eneste jævelskap av effekter frontpage kunne tilby. Og det er ikke lite: Mouseover på bilder, java-knapper, rullende text (<marquee> tror jeg), masse animasjoner, u name it..

Lenke til kommentar
PHP har ingenting med tabeller å gjøre...

 

Og ja, det er en skam å tenke på hva vi lærte på VK1 Brukersystemer. Vi lærte at frames var det beste og at animerte giffer var et tegn på kvalitet og kunnskaper. For å få 6ern måtte man bruke hver eneste jævelskap av effekter frontpage kunne tilby. Og det er ikke lite: Mouseover på bilder, java-knapper, rullende text (<marquee> tror jeg), masse animasjoner, u name it..

Skjønner strålende godt hva du mener ;)

 

Dødskjipt :wallbash:

Lenke til kommentar

VKI Brukersystemer var jo litt valgfritt da.. (Vertfall på vår skole) Mens de andre laga frames-sider, fikk jeg lov å leke med min side som brukte tabeller og PHP.. Han brydde seg ikke spesielt, han så at jeg mestra frames. Litt kjedelig på prøver da, fordi det går fortere å lage frames-sider, enn til å laga includescript osv.. Men scora alltid 5/6 på hjemmesidene på prøvene. Accessen var det vel så som så med.. Fikk også lov å fikle litt med Access-baser på nettet, men det gadd jeg ikke til å begynne seriøst med..

 

Synd at VKII Brukersystemer bare er Access og teori. Savner webben.. Andre som har/har hatt VKII Brukersystemer her, som bruker/brukte den rosa boka..?

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...