Linepusle Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 (endret) En regnefull start på dagen, så den opprinnelige planen om Storfossen ved Hommelvik ble utsatt, og vi dro til Vuddudalen, med diner og museum, landhandel, og amerikanskinspirert bensinstasjon m.m. Maksimalisme av det maksimale slaget, med nok av motiver. Kanskje FOR mange motiver? Hyggelig med nye deltagere også! Som vanlig hadde vi flaks med været, det klarnet utover ettermiddagen, og da dro vi til Storfossen, som bar navnet sitt med rette! Endret 6. oktober 2018 av Linepusle Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2018 Her er mine bilder fra dagens treff: 1. Skitne vinduer. 2. Maksimal hage. 3. Noe for ethvert behov. 4. Hjerterader 5. Inn i granskauen! 6. Så kom jeg ut av skogen - og der lå den! 7. Han var stor i dag, Storfossen Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Hei og takk for fin tur og godt selskap selv om det ble ganske vått uten regn 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Takk for turen! Noen av mine bilder: 1 2 3 4 5 6 7 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 (endret) takk for en fin tur folkens! og hyggelig med ny deltager det var som sant altfor mange motiv i vuddudalen. mye interessant å se. turen til storfossen var riktig flott! jeg fikk dog ikke tatt noen bilder av storfossen og var noe mer fasinert over skogen med lyse grønne eng av moser som står i kontrast til de vertikale trestammene. magisk vakkert! Linepulse: bilde 1 er noe interessant med "personen" i bakgrunnen bilde 4 - kult! bilde 6 og 7 - fine komposisjoner av storfossen og høstfargede trær (jeg burde ha tatt turen hit og ikke den andre veien til storfossen) Neotetra: stilig med soppen i SH. fint fokus og retrofarger på bilde 3 og 8. eivind84: liker alle dine bilder av storfossen, speiselt bildet i SH med flott stemning og det ute av fokus var stillig. liker også nr 2. Her noen av mine bilder: 1 - på vei til hommelvik 2 - på vei til hommelvik 3 - tåke 4 - old car 5 - retro I 6 - retro II 7 - litt av hvert 8 - diner 9 - sopp og skog I 10- sopp og skog II 11 - urskog I 12 - urskog II Endret 7. oktober 2018 av krøllx Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 (endret) Takk alle for en hyggelig tur! Fine bilder. Liker spesielt..: Linepusle: 1 (spennende bilde med fine toner), 4 og 6. Neotetra: 1 (fint perspektiv og etterbehandling), 2 og 3. Eivind: 2, 4 og 5 (lekkert og drømmelikt). krøllx: 6, 7 (artig og litt skummelt ), 9, 10 og 12 (stemningsfullt og fine toner og former). Mine bilder. Alle er tatt med Lensbaby, dog ikke det jeg beta-tester - de bildene får jeg ikke poste før mars: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Endret 9. oktober 2018 av HelenaN Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Mange fine motiv du har tatt Helena! veldig fin komposisjon og SH toner på nr 2. duggen gjør bildet noe mystisk. haha, nr 3 var morsomt, du fikk fanget "dukkene" på en fin måte. tatt fra en god vinkel :rofl:det ble også veldig skarp og uten refleksjoner selv om det ble tatt gjennom vinduet. fin komposisjon og farge på nr 4. det ser faktisk ikke så rotete ut på bildet sammenlignet med kossen det faktisk ser ut. liker også nr 8 og 10. fine SH toner. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Hvor går man ned til storfossen for å komme ned på den siden dere har vært her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå