Maverick3006 Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Hei, jeg vet det er gjennomsnittmåling når man kjører nedover, men spørsmålet mitt er om man kan kjøre fortere enn fartsgrensa oppover tunnelen? Det er gjennomstnits måling på motsatt kjøreretning oppover. Takk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Det er ikke målinger bak kamera, så om du ikke møter på et ATK-kamera så er det ingen måling. Lenke til kommentar
Maverick3006 Skrevet 6. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2018 Det er snittfartmåling men ved andre kjøreretning og de følerne strekker seg ut til min kjøreretning Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Nei, du kan ikke kjøre fortere enn fartsgrensen. Fantastisk spørsmål. (Og ja jeg skjøte hva du mente) 1 Lenke til kommentar
Maverick3006 Skrevet 6. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2018 OK, så blir ikke tatt hvis den er på andre siden av vegen og den er ment for motgående trafikk, uansett om følerne er på MON side? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Det er snittfartmåling men ved andre kjøreretning og de følerne strekker seg ut til min kjøreretning Poenget er at snittfarten må kunne knyttes til ditt kjøretøy og deg som person, og da må det være et kamera. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Det kun måling nedover i Oslofjordtunnelen, ikke fra bunnen og oppover igjen 3 Lenke til kommentar
Maverick3006 Skrevet 6. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2018 Tusen takk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå