Windoge Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 (endret) Ser jeg mangler netting i luftekanalen på ytterveggen som går fra boden. Det resulterer i at småfugler tar seg til rette der inne på denne tiden av året. Det er et spiralrør av metall, så de gjør neppe skade, men forrige gang måtte jeg sørge for at ventilen på innsiden var stengt, fordi de også lagret frø i selve boden på innsiden. Selve røret måtte jeg støvsuge for frø etter at de hadde forlatt, forrige gang dette skjedde. Er det noe tidspunkt på året de forlater? Noen som har peiling på dette? Endret 6. oktober 2018 av Windoge Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Ser jeg mangler netting i luftekanalen på ytterveggen som går fra boden. Det resulterer i at småfugler tar seg til rette der inne på denne tiden av året. Det er et spiralrør av metall, så de gjør neppe skade, men forrige gang måtte jeg sørge for at ventilen på innsiden var stengt, fordi de også lagret frø i selve boden på innsiden. Selve røret måtte jeg støvsuge for frø etter at de hadde forlatt, forrige gang dette skjedde. Er det noe tidspunkt på året de forlater? Noen som har peiling på dette? Kan du ikke jage dem ut? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2018 Kan du ikke jage dem ut? Selvfølgelig, men den blir selvfølgelig å komme tilbake når jeg forsvinner. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Selvfølgelig, men den blir selvfølgelig å komme tilbake når jeg forsvinner. Herreguuud. Jag dem bort og tett igjen med netting! 4 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Kjøp noen fuglekasser og sett ut til dem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå