TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 (endret) Her tenkte jeg at vi skal leke med et eksisterende ord. Man skal leke med det ordet han over deg kom på. Jo mer kreativ man er, jo artigere blir denne leken.Eks:Person A: MånebuePerson B: Hånelue - EnglevingePerson C: Engheringe - SåpePerson D: Solpe - ZoologiskhageOsvSe for dere en liten unge som akkurat har begynt å snakke som sliter å utale noen ord.Ser ut som jeg må starte denne leken. =3Gravstøtte Endret 18. oktober 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Man skal leke med den forrige sitt ord og deretter komme med et nytt ord til nestemann, slik jeg forstår det? Havbøtte Supermann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2018 Man skal leke med den forrige sitt ord og deretter komme med et nytt ord til nestemann, slik jeg forstår det? Havbøtte Supermann Rett ---------------- Drupemann Farmor Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Er det lov til å finne på ord som ikke finnes, som svar på forrige ord? ------------------ Sparkor Fjellknaus Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2018 Er det lov til å finne på ord som ikke finnes, som svar på forrige ord? ------------------ Sparkor Fjellknaus Hva mener du, og hva er det du ikke forstår? Den nederste ordet må eksistere, sånn neste man kan leke med. Det er det jeg sier i regelen. ---------------------- Driellhaus Datamaskin Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Ingenting jeg ikke forstår, bare lurte på om svarordet til forrige post må være et eksisterende ord (her, "gatavaskin"). Gatavaskin Festbrems Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2018 Krestdems Døgne Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2018 Vagrys Zoologiskhage Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Zoologisk hage er vel strengt tatt to ord. Mogorisksage Pinnedyr Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2018 Zoologisk hage er vel strengt tatt to ord. Mogorisksage Pinnedyr Jeg har hele tiden trod at det skrives ett. Men når jeg sjekket ordboken, så ser jeg at du har rett. O_O Kvinneskyr Halsbetennelse Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Falsbesennekse Osteskive Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2018 Doseteskive Lånekassa Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2018 Volivi Hangarskip Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. november 2018 Forfatter Del Skrevet 1. november 2018 Tressnok Arabisk Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2018 Forfatter Del Skrevet 2. november 2018 Duppekål Sårskorpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå