Zappy1 Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Tok vekk ZyXEL P8702N boksen fordi jeg foretrekker å bruke min egen. Det fungerer helt utmerket, helt til jeg laster ned 15-20 Mbyte\s så begynner TV signalet å streike. Om jeg kobler på ZyXEL ruteren, så skjer ikke det samme. Noen ideer om dette kan løses? Vil tro det løser seg om jeg kjører ZyXELen i bridge modus, men jeg vil helst la være. Dog, om noen vet hvor jeg kan sette den i bridge for å teste så setter jeg pris på den informasjonen og Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 (endret) IPTV får vel dedikert båndbredde fra Canal Digital da via P8702N? I så fall hjelper det neppe med bridge, siden det i praksis gjør routeren dum. Endret 6. oktober 2018 av kim_InnleggNO Lenke til kommentar
NULL Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Om jeg husker riktig, håndterer svitsjen i Asus RT-AC66U (A1) multicast ganske dårlig, og flooder. Mulig den også fikk veldig høy CPU-belastning. Husker ikke helt detaljene. Kjører med RT-AC87U + 500 Mbps og ikke merket at noe påvirker TV-kvaliteten. IPTV hos CDK har dedikert båndbredde til og med ONT, men ikke i lokalnettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå