Gå til innhold

hvilket yrke burde jeg velge for å få store, tykke fingre?

Jeg bæder

Anbefalte innlegg

vet dette kan høres ut som et dumt spørsmål, men jeg er faktisk seriøs.

jeg går vg1 TIP akkurat nå og jeg vil ha et yrke som kan gi meg tykkere fingre. et yrke hvor det er mye tungt, slitsomt arbeid med hendene/fingre. slik at fingrene kan bli større og tykkere over tid.

hvilket yrke burde jeg velge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg går vg1 TIP akkurat nå og jeg vil ha et yrke som kan gi meg tykkere fingre. et yrke hvor det er mye tungt, slitsomt arbeid med hendene/fingre. slik at fingrene kan bli større og tykkere over tid.

Hvorfor i all verden vil du ha tykkere fingre?

Lenke til kommentar

Hvis du googler Jaff Dave, så mener jeg at han sa i en youtube collab med jujimufu at han bare kjører store maskiner dagen lang :p Uansett, de henda er enorme...

Edit; link

https://m.youtube.com/watch?v=eb3YHrUu9wM

Tror det har mer med kroppsbygning å gjøre enn yrke.. Uansett så har jeg vært platearbeider i 7 år i Januar 2019, og dette er hvordan mine hender ser ut.

Er de tykke/kraftige?

post-270204-0-81437700-1538780165_thumb.jpg

Endret av Fievel
Lenke til kommentar

Hvis du googler Jaff Dave, så mener jeg at han sa i en youtube collab med jujimufu at han bare kjører store maskiner dagen lang :p Uansett, de henda er enorme...

Edit; link

https://m.youtube.com/watch?v=eb3YHrUu9wM

han heter jeff dabe, men han er født sånn. det er gener. han har hatt svære hender/fingre siden han kom ut livmoren.

Tror det har mer med kroppsbygning å gjøre enn yrke.. Uansett så har jeg vært platearbeider i 7 år i Januar 2019, og dette er hvordan mine hender ser ut.

Er de tykke/kraftige?

nei, de er altfor små og femi.

tykke, kraftige fingre ser slik ut:

maxresdefault.jpg.428d6b4e3334a043f022cd

Lenke til kommentar

Snekker

Lenke til kommentar

Det er ingen muskler i fingrene, så du får nok ikke gjort så mye med størrelsen deres.

Dette. Det er vel noen korte muskler i håndbaken, men i fingrene er det bare bein og sener, og litt fett. De store musklene som får hånden til å gripe sitter i underarmen, og trening vil bare påvirke dem. Da får du større armer, og så ser fingrene mindre ut i forhold.

Den eneste måten å gjøre fingrene tjukkere på er å spise mye mer, og håpe at noe av fettet setter seg der. (Det gjør det sjelden, så en dårlig idé.) Ellers kan for mye salt etc få fingrene til å svelle. (En enda dårligere idé.)

Kanskje finnes det noen "skjønnhetsklinikker" som er villig til å bruke restylane på fingrene. (Edit: Ikke botox, den glatter vel bare.) Den åpenbare ulempen er at du ikke vile klare å gripe noe eller føle noe, men noe skal man kanskje ofre for skjønnheten...  

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Jeg har svære tykke,klompete fingre...de har på en måte bare blitt slik over tid.

Vanligvis fører det ikke til 'noe spesielt positivt..

..men jeg har alltid svømt jævlig fort,og fikk raskt kallenavnet"Keiko"

Endret av tom konto
Lenke til kommentar

som andre sier. 

Det er ikke muskler i fingrene. 

Men sliter du mye på huden så blir huden tykkere sålenge du holder på med det.

Når jeg jobba i stillas så hadde jeg steinhard og tjukk hud over hendene pga alt stålet man drar igjennom fingrene, men heldigvis er det slikt som går vekk med tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...