M4ds Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg må ut og kjøpe meg en jeans i morgen, som jeg ønsker skal være slim fit og sitte greit inntil kroppen (ikke typ trangt pølseskinn, men følger kroppsfasongen uten at for mye vises). Se gjerne brukeren Magic_Fox på Instagram for hvordan jeg ønsker jeansen skal sitte. Mtp størrelse, hvor mye utvider jeans seg, og hva annet bør jeg passe på når jeg skal finne den rette jeansen? Har en annen jeans jeg til og med har fått sydd opp hos skredder og passet bra, men i dag er for stor uten bruk av belte, ettersom den har utvidet seg. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 7. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2018 Takk for forslag, men spurte egentlig om hvor mye buksen utvider seg og om det er noe annet jeg burde passe på når jeg skal se etter jeans men nå er buksa kjøpt, så problem solved! Lenke til kommentar
Krøllalfa Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Hvor og hvilken kjøpte du? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2018 Kjøpte faktisk en bukse på HM (pleier aldri kjøpe her) for å gi det en sjanse, og ga buksa til skredderen for å tilpasse lengden og bredden på buksa. I ettertid har jeg sett at den kanskje er litt vel "fin" i utseendet, da jeg egentlig liker litt mer "brukt"/tøffere utseende, så jeg skal ut og kikke videre etter ny bukse. Var bare en billig jeans til 350-400kr, så var ikke all verdens tap, og gir den heller bort i julegave Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Når man kjøper en bukse bør den passe slik at du ikke trenger belte. Det bør ikke komme noen form for "rynker" rundt dine edle deler område, men sitte "flatt", så mye det lar seg gjøre. At de utvider seg over tid vil nok skje uansett ja, men det tar som oftest veldig lang tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå