HansU Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Hei. Jeg tenkte å reise på tur med en kamerat til en fornøyelsespark. Jeg har vært i liseberg og Tusenfryd før, så tenkte å prøve å sette nesen mot danmark. Slik jeg tenker det er det jo ikke akuratt høysesong nå, og da de åpner rundt halloween nå, burde man slippe å stå i endeløse køer. Uansett, etter lett søking har jeg funnet ut at de to tivoliene de har i Danmark er Tivoli i københavn og Friheden i Aarhus. Spørsmålet er da om noen andre har vært der, og kan hjelpe oss med å velge hvem som vi bør reise til? I og for seg kunne vi ha reist lengre også, dersom noen har noen klare anbefalinger om parker andre steder som er verdt å besøke? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Dersom berg-og-dal-baner er å foretrekke finnes det kun ett land i europa du skal dra til; Tyskland! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Har du vært i Liseberg de siste årene? Etter Helix kom? Helix og Valkyrie er verdt en tur, Balder i mørket er også meget gøy! Men klart, Tyskland, og delvis England (Alton Towers bl.a) har mye! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 I Orlando har de et par greie parker, men det er ofte mye køer. Var bare innom Disneyworld. Ellers står den opprinnelige Tivoli i Italia fortsatt på todo-listen. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Disneyland Paris har også mye gøy, jeg var der i 2005, så det er jo (herregud så gammel jeg har blitt) 13 år siden. De har garantert mer gøy nå enn da! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Djurs og Fårup er også gode danske alternativer. Fårup går på dagstur om du bor i nærheten av Oslo eller Kristiansand Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Djurs og Fårup er også gode danske alternativer. Fårup går på dagstur om du bor i nærheten av Oslo eller Kristiansand Var i Djurs når jeg var liten, knall plass! Ellers vill jeg anbefale ''Lakeside Amusement Park'' Trenger bare en PS2 og Silent Hill 3 så kan du reise dit med engang! Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Dersom berg-og-dal-baner er å foretrekke finnes det kun ett land i europa du skal dra til; Tyskland! Nja ikke enig, er det virkelig tøffe berg og dalbaner som er viktig så er det EN PARK som virkelig skiller seg ut og det er Blackpool pleasure beach i Blackpool i Nord øst England. Ellers er og Alton Towers mellom Stoke og Derby en svært bra park. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 (endret) Finns sikkert på Sotra ......."og tivoli og sirkus og smågodt og så ska vi kjøpe *svære* hamburgera !" Endret 28. desember 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå