bjornar83 Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Budsjettet mitt tilsier at jeg må velge mellom dette, og jeg er usikker på hva som vil være best. Skjermen skal stå i en sim rig hvor jeg blir sittende ca en meter fra skjermen. Skjermkortet er 1080ti og dermed ingen hindring for noen av alternativene. Meninger om hva jeg bør velge? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 32 tommer 1080p hadde iallfall jeg styrt unna. 27 tommer med denne oppløsning er å dra det langt nok - Du vil ha mareritt om piksler hvis du drar det over 32 tommer. Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2018 32 tommer 1080p hadde iallfall jeg styrt unna. 27 tommer med denne oppløsning er å dra det langt nok - Du vil ha mareritt om piksler hvis du drar det over 32 tommer. Jeg frykter det ja. Da utelukker vi 1080p. Jeg trodde jeg hadde bestilt 1440p, men det viser seg at Samsung liker å gjenbruke produktkoder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå