SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Eg gjør som de fleste her inne. Altså åpne skylle tannbørsten så ta på tannkrem osv... Anyways bruker dere gammeldags tann børste eller elektronisk? Eg bruker sånn elektronisk tannbørste. Digg. Lenke til kommentar
Term Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg bruker jordan jeg. har faktisk aldri prøvd el børste...føler vel at jeg trenger litt trening Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) hmm 1: finner tannkosten 2: tar på tannkrem 3: skyller tannkosten med vann 4: tar den inn i munnen 5: går å spiller litt eller ser tv på rommet mitt mens jeg pusser dem 6: går å spytter det ut igjen 7: skyller tannkosten 8: legger tannkosten på plass igjen tid: kommer litt ann på hva som er på tv edit: bruker vanelig, hadde el før, men orket den ikke mer... Endret 18. desember 2003 av aklla Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 1. Finne tannbørst 2. Ta på for mye tannkrem 3. Skru på for mye vann 4. Skylle av all tannkremen 4.Stappe tannbørsten i kjeften 5. Puss, puss så får du en suss 6. Ta ut tannbørsten. 7. Ta vann i kjeften og skyller ut all jævelskapen. Finito Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 1. finner tannbørsten 2. tar på tannkrem (colgate er hat) 3. slår på vannet (varmt vann er også hat) 4. Pusser fram og tilbake og opp og ned 5. Spytter ut og prøver å grise mest mulig 6. Gjentar 4 og 5 ja 7. Slår av vannet 8. Slenger tannbørsten på benken 9. Driter i å ta på korken på tannbørsten 10. Vente på at mamma skal rydde vekk Nr 10. viser seg å være problematisk, da jeg stadig får kjeft for ikke å rydde etter meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Lar strømmen ta seg av tannpussen. Går så mye kjappere uten å slite seg helt ut på morran Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 el-tannbørste er ekkelt.. det rister i hele trynet... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 10. Vente på at mamma skal rydde vekk Nr 10. viser seg å være problematisk, da jeg stadig får kjeft for ikke å rydde etter meg Står du da en times tid på badet.. Bare står der og VENTER på mamma? Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg har elektrisk, men bruker vanlig. Fikk en elektrisk til til jul da, tror jeg skal bruke den framover. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg pusser tanna mi på en realtiv normal måte trur jeg... Da jeg bor i egen leilighet så trenger jeg ikke å bekymmre meg får hva slags tannkrem jeg finner i skapet. Anyway. Skyller børsten tar på tannkrem pusser tanna mi spytter pusser mer spytter holder på slikt til jeg ser meg fornøyd Anyway, kjenner en som ikke pusser tenna i det heletatt, ekkelt, han lever for Cola og når han vokner så skylder han munnen med cola og svelger. *ekkelt* Han bodde på soffan min en uke engang, han pusset ikke once! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 1. Tar tannkrem på 2. Fukter børsten med litt vann 3. Stapper den inn i munnen 4. Trykker på en knapp 5. Setter med ned på en stol og stirrer tomt ut i luften mens tannbørsten gjør jobben sin 6. Spytter ut 7. Skyller kjeften og tannbørsten med litt vann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Anyway, kjenner en som ikke pusser tenna i det heletatt, ekkelt, han lever for Cola og når han vokner så skylder han munnen med cola og svelger. *ekkelt*Han bodde på soffan min en uke engang, han pusset ikke once! Sier kanskje litt om deg også Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 * Legger litt papir ved siden av vasken * Skyller tannbørsten * Tar på mye tannkrem * Setter meg på do og tisser og pusser (ca 1 minutt) * Legger tannbørsten på det ovennevnte papiret * Gjør meg ferdig på do, stadig med munnen full av tannkrem * vasker hendene * Spytter ut * Skyller munnen lett * Skyller tannbørsten igjen * Tar på bittelittegrann tannkrem * Pusser videre (ca 1 minutt) * Skyller tannbørsten skikkelig (håndtaket også) * Skyller munnen grundig ( tar vann i munnen 3 ganger, og da tar jeg hodet bakover og gurgler) * Smiler til speilet * Setter tannbørsten i god avstand fra bruttern sin Ikke alltid jeg rekker dobbeltpuss på morgenen, da. Og jeg vet at jeg skyller for godt, men har aldri hatt hull, så det kan ikke være så farlig. Men nå er det natta!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 * Setter meg på do og tisser og pusser (ca 1 minutt)* Gjør meg ferdig på do ....jenter gjør ikke sånt. Jenter driver ikke å tisser eller driter. Nei nei nei nei Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Snakker om kvaltets spøppel her ja.. Jeg pusser vel som de fleste andre her ja Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 er det bare jeg som bruker dokosten Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hmm, du snakker du quality garbage Jeg er altfor lite nøye med tannpussen (*sterke tenner*), men jeg har riktignok bare et hull. Det første jeg gjør er å skylle børsten, deretter tar jeg på tannkrem så det dekker hele børsten. Så pusser jeg så heftig at det ser nesten litt stygt ut () og spytter ut. Skyller munnen og børsten, voila. Har også en elektrisk, men batt. er rimelig fucka. Godt Nyttår Til Alle Her På HW! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Anyway, kjenner en som ikke pusser tenna i det heletatt, ekkelt, han lever for Cola og når han vokner så skylder han munnen med cola og svelger. *ekkelt*Han bodde på soffan min en uke engang, han pusset ikke once! Sier kanskje litt om deg også ehhh... sier ikke en dritt om meg mokkis. Har tatt det opp med han engang og det virka ikke som om han ville snakke noe serlig om det, og da gidder jeg ikke å rive opp i det noe mer. Men det synet får meg til å ikke glemme å pusse tenna Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 er det bare jeg som bruker dokosten Har prøvd det smakte ikke noe godt (ikke med tankrem engang ) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 1. Tar frem tannbørsten 2. Ser på tannbørsten, skyller den 3. Legger på en stripe med tannkrem 4. Sjekke om vannet er kaldt 5. Tar tannbørsten med tannkrem under vannstrålen 6. Åpner munnen 7. Begynner som regel nede og pusse 8. Ser meg i speilet 9. Tenker på masse forskjellige ting 10. Spytter 11. Pusser litt til.. 12. Spytter 13. Skyller munnen med vann og spytter 14. Skyller tannbørsten 15. Legger fra meg tannbørsten i et glass 16. Smiler i speilet, prøve å se noe forskjell 17. Går ut badet fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå