Niklasp Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Har dukket opp på både Apples nettsider og i norske nettbutikker.Full forvirring rundt norsk lansering av Apple Watch med 4G Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 eSim fra Telia på min Galaxy Watch fungerer utmerket. 3 Lenke til kommentar
Emigranten Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Esim på min Apple watch 4 virker også helt fint 1 Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Galaxy watch kan ikke måle seg med Apple sin. Jeg bruker galaxy watch til apple lanserer sin. 2 Lenke til kommentar
Noidremained Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Hvorfor lager de ikke en felles esim standard sånn at man hadde sluppet å tenke på om mobiloperatøren og enheten(klokke, telfon, pc...)støtter hverandre Lenke til kommentar
UTPNKC8X Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Har samsung gear fit 2 pro er fornøyd med den, skulle jeg hadd skikkelig smart klokke, har det blitt watsh 4 fra Apple, men dumt di ikke støtter Android. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Flott, håper vi kan få den litt mer bling versjonen av klokka også. er vel bare alu modellen som selges i Norge per nå. Stainless steel utgaven med 4g hadde vært fint, blir sikkert svindyr men Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Galaxy watch kan ikke måle seg med Apple sin. Jeg bruker galaxy watch til apple lanserer sin. Omvendt.... 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) eSIM støttes av både Telia og Telenor.. Men det er en software oppdatering fra Apple som kreves. Dette var jo bekreftet for flere dager siden.... Endret 5. oktober 2018 av MobileX Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Hvorfor lager de ikke en felles esim standard sånn at man hadde sluppet å tenke på om mobiloperatøren og enheten(klokke, telfon, pc...)støtter hverandre De har det.. Dette er en software oppdatering fra Apple som kreves. Noe alle andre nettsteder har skrevet om for 1ukes tid siden Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Hvorfor lager de ikke en felles esim standard sånn at man hadde sluppet å tenke på om mobiloperatøren og enheten(klokke, telfon, pc...)støtter hverandre Apple hadde ikke hatt samme løsning av den grunn… 2 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Har samsung gear fit 2 pro er fornøyd med den, skulle jeg hadd skikkelig smart klokke, har det blitt watsh 4 fra Apple, men dumt di ikke støtter Android. Skulle du hatt en skikkelig smartklokke hadde du valgt noe med Android eller Samsung S3 eller Samsung Watch om du skal ha eSIM mulighet. Apple watch ser fortsatt ut som en barneleke fra kina 3 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Har samsung gear fit 2 pro er fornøyd med den, skulle jeg hadd skikkelig smart klokke, har det blitt watsh 4 fra Apple, men dumt di ikke støtter Android.Skulle du hatt en skikkelig smartklokke hadde du valgt noe med Android eller Samsung S3 eller Samsung Watch om du skal ha eSIM mulighet.Apple watch ser fortsatt ut som en barneleke fra kina Det som er så hyggelig er at vi alle har forskjellig smak. Så hva du liker og ikke liker driter alle andre i Endret 5. oktober 2018 av TheMoonMan 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Hvorfor lager de ikke en felles esim standard sånn at man hadde sluppet å tenke på om mobiloperatøren og enheten(klokke, telfon, pc...)støtter hverandre Ja, for Apple er jo kjent for å være med på standarder... 3 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Skulle du hatt en skikkelig smartklokke hadde du valgt noe med Android eller Samsung S3 eller Samsung Watch om du skal ha eSIM mulighet. Apple watch ser fortsatt ut som en barneleke fra kina Dette slår aldri feil. La nå folk få lov til å kjøpe hva de vil uten at man må slenge med leppa. 2 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Dette slår aldri feil. La nå folk få lov til å kjøpe hva de vil uten at man må slenge med leppa. Folk kjøper hva de vil ja.. Men skjønner fortsatt ikke hvordan noe som ser ut som en barneleke med rotete meny skal være bedre enn noe som faktisk ligner en klokke med skikkelig meny og mer fleksibelhet 1 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Folk kjøper hva de vil ja.. Men skjønner fortsatt ikke hvordan noe som ser ut som en barneleke med rotete meny skal være bedre enn noe som faktisk ligner en klokke med skikkelig meny og mer fleksibelhet Jeg skjønner ikke helt hvorfor noen kjøper Carlsberg Pilsner ovenfor [sett inn hva jeg foretrekker her], at de gidder å bo i [sett inn by her] når de kan bo i [sett inn annen by her] eller kjøper sitronis over sjokolade. Samtidig forstår jeg folk har ulike preferanser, dermed gidder jeg heller ikke å legge meg opp i det. Folk er forskjellige. For alt du vet kan det godt hende noen har lyst på noe som ikke ligner på en klokke, og det burde strengt tatt være likegyldig for deg. Poenget mitt er at vi ser de samme kommentarene (som oftest fra de samme folka) i de aller fleste artiklene som omhandler Apple. Det kan virke som mange simpelthen drives av negativitet. Jeg ser simpelthen ikke poenget i å legge seg opp i hva andre har lyst å kjøpe eller eier. 3 Lenke til kommentar
saka Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg har bestilt 4G versjon???? 1 Lenke til kommentar
Imperilous Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg håper dette betyr at Stainless Steel modellene vil bli tilgjengelig også? Etter å ha hatt Stainless Steel av Series2 er det uaktuelt å nedgradere til Aluminium. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg