Therese83 Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Er det noen som har gode tips om hvor man bør reise i januar, og hvor det er best å bestille? Vi ønsker å leve forholdsvis billig og at det er ca.20-25°C.og max 5-6 timers flytur. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Sørkysten av Gran Canaria er det som regel sol og varmt i Januar Edit:Kan vel legge til litt ekstra informasjon, har selv vært i Puerto De Mogan to ganger, en liten landsby som er ganske romatisk. Her er en liten video jeg filmet der i sommer: Jeg kan anbefale Cordial Valle som er helt greie leiligheter med ganske stor balkong, her kan man lage mat selv, men det er desverre ingen stekovn, bare micro og kokeplater og selvsagt ett kjøleskap med grei størrelse på. Kjøper man inn mat selv kan man spare en god del penger fremfor å gå ut å spise hver dag... Leilighetene ligger rett ved siden av ett supermarked, så det tar bare minuttet å gå til butikken, ellers er det 5 minutter ned til selve byen og 10minutter å gå ned til Stranden. Da jeg var der i Desember 2017 så lå tempraturen på 15-16 grader etter sola forsvant, men mellom 20-25 grader om dagene... Sist gang vi var der var vi på Coridal Mogan Playa, som er hotell, her er får man hyppig service, stort bassengområde og håndklær som er beregnet for å legge på solsengene, hotellet er vesentlig dyrere, de har faktisk egen Bryllup Suite , men her får du frokost inkludert i bestilling med Ving og Tui. Endret 5. oktober 2018 av Krozmar 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Maks 5-6 timer og varmt i januar betyr Kanariøyene, ja. Jeg støtter anbefalingen av Puerto de Mogan. Et annet alternativ er La Gomera, en annen Kanariøy. Da blir det litt lengre reisevei, siden dere må fly til en av de store øyene og så ta ferge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå