Femporius Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 er det ingen som kan få nøyaktig spesifikasjon om bærbar?? whitebox må jo gi ut sånn for at vi kan kjøpe bærbar?? Er det forresten lett å få rabatt hos whitebox, med noe godsnakking og sånt? Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 er det ingen som kan få nøyaktig spesifikasjon om bærbar??whitebox må jo gi ut sånn for at vi kan kjøpe bærbar?? Er det forresten lett å få rabatt hos whitebox, med noe godsnakking og sånt? hæ?................................ Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Han tenker vel på at den nye modellen med R9600 er noe utydelig spesifisert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Er det forresten lett å få rabatt hos whitebox, med noe godsnakking og sånt? Ja. Du er nesten garantert rabatt om du ringer dem og ber om et tilbud. Lenke til kommentar
Femporius Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 mener du ironi eller seriøst???? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg mente selvsagt seriøst. Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg mente selvsagt seriøst. Useriøst nok er det seriøst..... Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg har fått 512MB extra minne, G-nettverkskort og Bluetooth pga forsinkelser med bestilling etc. (nå er G-nettverkskort standard) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg har fått 512MB extra minne, G-nettverkskort og Bluetooth pga forsinkelser med bestilling etc. (nå er G-nettverkskort standard) Har fått akkurat det samme i tillegg til gratis oppgradering til 80 GB på en ny maskin jeg skal kjøpe til en kamerat. Har også fått gratis over natten frakt. Lenke til kommentar
nestenbest Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Fikk ny epost fra Whitebox i dag, de opplyste bl.a. om lanseringspris for den nye Centrino-pcen med r9600 kort. De hadde planer om å gjøre den 1600 kr eks mva dyrere enn CL50, noe som vil gi en utsalgspris på ca 16850 kr. Det blir nesten 2000 kroner dyrere enn CL50 (uten rabatter, oppgraderinger etc.) Glad jeg bestilte til CL50 pris!! Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har reintsallert til XP nå, mangler USB driverne, finner ikke på Windows oppdate.Noen som har dem liggende et lurt sted? Har du service pack? Hvis du har det, kan jeg alltids slenge driveren opp på en ftp. Jepp, alt klart nå. Kan du slenge driverne på ftp? Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg har fått 512MB extra minne, G-nettverkskort og Bluetooth pga forsinkelser med bestilling etc. (nå er G-nettverkskort standard) Har fått akkurat det samme i tillegg til gratis oppgradering til 80 GB på en ny maskin jeg skal kjøpe til en kamerat. Har også fått gratis over natten frakt. Hvor mye forsinkelser er det snakk om? Sparer jo 1500+ du... Lenke til kommentar
Femporius Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hva tid kan jeg ringe whitebox? tenker på åpningstid til whitebox Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hva tid kan jeg ringe whitebox? tenker på åpningstid til whitebox 10-15 mener jeg at den svareren deres sier.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hva tid kan jeg ringe whitebox? tenker på åpningstid til whitebox 10-15 mener jeg at den svareren deres sier.... Jepp, de stenger kl. 3. Men jeg lurer på om de ikke er å nå på mail etter dette. Mener å huske at jeg har sendt mail med Jason etter stengetid. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg har fått 512MB extra minne, G-nettverkskort og Bluetooth pga forsinkelser med bestilling etc. (nå er G-nettverkskort standard) Har fått akkurat det samme i tillegg til gratis oppgradering til 80 GB på en ny maskin jeg skal kjøpe til en kamerat. Har også fått gratis over natten frakt. Hvor mye forsinkelser er det snakk om? Sparer jo 1500+ du... For meg var det snakk om en uke forsinkelse. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bare til info: nye maskinen blir aopen basert med sxga skjerm. Fikk endelig bekrefta dette når jeg snakka med whitebox i dag. Nå er det bare å finne ut om aopen pcene støtter multibay batteri. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Slettet av Meg, denne posten hører ikke hjeme her ) RScue Endret 6. januar 2004 av rscue Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg har fått 512MB extra minne, G-nettverkskort og Bluetooth pga forsinkelser med bestilling etc. (nå er G-nettverkskort standard) Har fått akkurat det samme i tillegg til gratis oppgradering til 80 GB på en ny maskin jeg skal kjøpe til en kamerat. Har også fått gratis over natten frakt. Hvor mye forsinkelser er det snakk om? Sparer jo 1500+ du... For meg var det snakk om en uke forsinkelse. For meg tok det nærmere en måned. Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Noen som vet hva slags Radeon 9600 versjon som skal følge med 1557? og eventuelt 4x dvd brenner? (2 begynner å bli treig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå