Gå til innhold

Whitebox, erfaringer?

etm

Anbefalte innlegg

Fikk min i dag med budbil kl 17.15  :D

Men jeg har "så klart" fått engelsk tastatur  :thumbdown:

Jeg trenger å få boota den opp, men mangler diskett stasjon. Win XP cd`n finner jeg ikke så jeg må bruke win 2k. Win 2k cd`n er så klart ikke boot bar; er det ett sted på nettet jeg kan laste ned en dos boot cd?

Snakket nettop med Whitebox, alle CL50 blir sendt ut med Engelsk tastatur. Dette forde de nye feilfrie Norske ikke har kommet inn enda, de forventes in ca 10 Januar.

Min pc forventes på min dør Onsdag eller Fredag :)

Godt Nytt År

Hva slags pc har du bestilt?

Cl50 med alt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er Matshita UDJDA750 DVD brenner eller vanlig dvd-cdrw?

Bestillte dvd brenner men fikk ikke Toshiba

Jeg anbefaler å laste ned et Freeware program som heter Aida 32. Dette programmet gir full informasjon om en pc.

Last ned her for eksempel

Det var dagens nettjuvel hos Digi.no her:

Står Matshita UJDA750 DVD/CDRW...

Finnes det et freeware dvd brenne program nå nettet et sted så jeg kan teste?

Hvis du ikke har fått med noe brenner program cd/dvd, så har du trolig ikke fått DVD brenneren. Alt programvare untatt OS skal følge med.

Ta en tlf til Whitebox nå før kl 14. Eller i morgen mellom 12-14.

De sa at DVD brenneren skal være Toshiba merke på min, da burde vell du ha det samme?

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvilken transportør Whitebox benytter? Fått et sendingsnr. på en maskin som har gått ut derfra i dag, men Posten har ingen informasjon omkring denne.

EDIT: Glem det, de benytter sikkert ikke elektronisk reg :roll:

Endret av manana
Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hvilken transportør Whitebox benytter? Fått et sendingsnr. på en maskin som har gått ut derfra i dag, men Posten har ingen informasjon omkring denne.

EDIT: Glem det, de benytter sikkert ikke elektronisk reg :roll:

De sender nok med posten. Men den blir ikke registrert på nettspor før etter fem. Kanskje senere om postkontoret er litt treg nå i disse juletider.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Har sendt litt mail med Whitebox og de tilbød meg en maskin med samme pris og specs som CL50, men med Radeon 9600. Dette er fordi jeg har vært god kunde osv :cool: Spurte også om nytt design på sidene deres og det kommer snart, sier de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jo, eller, har hatt den en god stund nå, men jeg sendte bare og spurte litt. Kjenner flere som skal handle der, så det skader ikke å finne ut hva de har på lager.

Lenke til kommentar

wh1t3inc. Skrev 30/12/2003 : 20:52

Har sendt litt mail med Whitebox og de tilbød meg en maskin med samme pris og specs som CL50, men med Radeon 9600. Dette er fordi jeg har vært god kunde osv  Spurte også om nytt design på sidene deres og det kommer snart, sier de. 

har også sendt en slik mail til whitebox og fikk i dag det samme svaret, en cl50 lignende maskin med 9600, tror det blir nye pc på meg jeg.. :thumbs: tilbudet gjelder forresten ikke bare wh1t3inc. og meg, bare se her:

http://www.whitebox.no/default.asp?Action=Pages&nPCID=5

fra denne siden (nyhetssiden til whitebox):

29.12.03

Whitebox vil som første i Norden også lansere vår nye Centrino modell med Radeon 9600 kortet. Dette vil bli en utrolig bra modell som er svært lik CL50. Den er utrolig stille med vanvittig ytelse og svært lang batteritid. Ellers har den samme specs som på CL50. Prisen vil bli litt dyrere men alle forhåndsbestillinger på denne vil oppnå samme pris som for CL50.

løp og kjøp!! :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg mottok min CL5 ca. 20.30. Denne hadde norsk tastatur med æ, ø og å taster. Mottok svart bæreveske til den, inkludert i standard pris.

Tror du at du kunne kommet med noen benchmark resultater og specs på den CL5`en din ? :)

Jeg fikk 9787 poeng i 3DMark 2001 SE. Tror imidlertid det sitter feil ram (PC2100 DDR RAM) i maskinen min i stedenfor PC3200 DDR RAM. Kanskje får jeg enda bedre resultat når jeg mottar korrekt minne fra Whitebox.

Endret av chessguy
Lenke til kommentar

Fikk nettop min CL50 på døra, ja kl 8.15.... men hvem vil ikke bli vekket slik da? hehe

Første intrykket mitt er et ord "lekker", bildene på nettet viser ikke hvor lekker denne pcen egentlig er :) Og tastaturet er Norskt med de rette tastene og alle knappene like, ingen klistremerker på æøå, kjempe bra Whitebox.

Så nå er det instalasjon av Os på gang.

Ha en god dag alle sammen, for det skal jeg ;)

Lenke til kommentar
Har sendt litt mail med Whitebox og de tilbød meg en maskin med samme pris og specs som CL50, men med Radeon 9600. Dette er fordi jeg har vært god kunde osv :cool: Spurte også om nytt design på sidene deres og det kommer snart, sier de.

Mest sansynelig så mener dem denne

Maskinen heter G556 og kommer snart i handel i flere butikker :thumbup:

g556demo.gif

Lenke til kommentar

Snakka med whitebox i dag og forandra min cl50 bestilling til den nye centrino med r9600.

Og da fikk jeg også vite at denne modellen ikke var basert på fra elitegroup.

Dem hadde en modell som var baserte på elitegroup ja, men dette var vist noe annet..

Er ikke annet å si at jeg gleder meg som en unge her, om 2 uker eller noe så har man en ny og fin laptop med radeon 9600 kort :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er ikke annet å si at jeg gleder meg som en unge her, om 2 uker eller noe så har man en ny og fin laptop med radeon 9600 kort :)

:devil: Misunnelig :devil:

Krever bilde av den når du har fått den.

Lenke til kommentar
Snakka med whitebox i dag og forandra min cl50 bestilling til den nye centrino med r9600.

Dem hadde en modell som var baserte på elitegroup ja, men dette var vist noe annet..

En sånn en har jeg lyst på.... Hva kom herligheten på? med hvilke spesifikasjoner?

Lenke til kommentar

En sånn en har jeg lyst på.... Hva kom herligheten på? med hvilke spesifikasjoner?

cl50 pris, med samme specs bare anna kasse og skjermkort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...