hodesleng Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Fikk min i dag med budbil kl 17.15 Men jeg har "så klart" fått engelsk tastatur Jeg trenger å få boota den opp, men mangler diskett stasjon. Win XP cd`n finner jeg ikke så jeg må bruke win 2k. Win 2k cd`n er så klart ikke boot bar; er det ett sted på nettet jeg kan laste ned en dos boot cd? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Fikk min i dag med budbil kl 17.15 Men jeg har "så klart" fått engelsk tastatur Jeg trenger å få boota den opp, men mangler diskett stasjon. Win XP cd`n finner jeg ikke så jeg må bruke win 2k. Win 2k cd`n er så klart ikke boot bar; er det ett sted på nettet jeg kan laste ned en dos boot cd? Det var gøy den komm frem før Jul da, men trist med engelsk tastatur. Følger ikke med begge deler eller noe da? rare saker. Vell Bot CD av win2k cden din, kan du lage hvis du da har en cdbrenner på pcen din. Jeg fant en oppskrift her om dagen, da jeg forberedet min win2k til CL50. creating a win2000/xp bootable cd Lykke til og gratulerer med den nye pcen Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Fikk min i dag med budbil kl 17.15 Men jeg har "så klart" fått engelsk tastatur Jeg trenger å få boota den opp, men mangler diskett stasjon. Win XP cd`n finner jeg ikke så jeg må bruke win 2k. Win 2k cd`n er så klart ikke boot bar; er det ett sted på nettet jeg kan laste ned en dos boot cd? Det var gøy den komm frem før Jul da, men trist med engelsk tastatur. Følger ikke med begge deler eller noe da? rare saker. Vell Bot CD av win2k cden din, kan du lage hvis du da har en cdbrenner på pcen din. Jeg fant en oppskrift her om dagen, da jeg forberedet min win2k til CL50. creating a win2000/xp bootable cd Lykke til og gratulerer med den nye pcen Takk for linken! Skal gi tilbakemelding om hvordan PC`n fungerer etterhvert som jeg får testet den. Btw. jeg betalte ikke noe for budbilen Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg mottok min CL5 ca. 20.30. Denne hadde norsk tastatur med æ, ø og å taster. Mottok svart bæreveske til den, inkludert i standard pris. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg mottok min CL5 ca. 20.30. Denne hadde norsk tastatur med æ, ø og å taster. Mottok svart bæreveske til den, inkludert i standard pris. Fikk du gjenomsiktige taster under æøå? Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ingen av tastene på min CL5 er gjennomsiktige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Bør kanskje nevnes at det kun er CL50 Whitebox har hatt tastaturproblemer med. Jeg synes løsningen funker helt fint jeg. Lenke til kommentar
nestenbest Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jeg har også lyst på en cl50!!! ingen som har peiling på om de snart stapper et 9600 kort i den, det hadde vært PERFEKT!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 jeg har også lyst på en cl50!!! ingen som har peiling på om de snart stapper et 9600 kort i den, det hadde vært PERFEKT!! Du kan jo ringe dem. Lenke til kommentar
Mathis Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 lurer på om noen har kjøpt dvd-brennerem til Cl50? hvilke format støtter den? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 lurer på om noen har kjøpt dvd-brennerem til Cl50? hvilke format støtter den? Det kan jeg fortelle deg en gang i romjula Lenke til kommentar
vickers Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 lurer på om noen har kjøpt dvd-brennerem til Cl50? hvilke format støtter den? Dette er en minusbrenner. Jeg har ikke fått testet den enda, så jeg vet ikke noe om hasstighet etc. Ser også at det er en Toshiba brenner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det er vel - plater som går i spilleren? Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er Matshita UDJDA750 DVD brenner eller vanlig dvd-cdrw? Bestillte dvd brenner men fikk ikke Toshiba Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Er Matshita UDJDA750 DVD brenner eller vanlig dvd-cdrw? Bestillte dvd brenner men fikk ikke Toshiba Litt Google søking sa vell ikke så mye, men fant noen som hadde en Matshita dvd/cdrw combo problem i Linux. Så kansje du har fått helt feil pc? Har du fått fikset tastaturet ditt enda? prøvde nettop ringe Whitebox, men de har 12-14 åpnings tider i RomJulen. Endret 29. desember 2003 av MrNielsen Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Fikk min i dag med budbil kl 17.15 Men jeg har "så klart" fått engelsk tastatur Jeg trenger å få boota den opp, men mangler diskett stasjon. Win XP cd`n finner jeg ikke så jeg må bruke win 2k. Win 2k cd`n er så klart ikke boot bar; er det ett sted på nettet jeg kan laste ned en dos boot cd? Snakket nettop med Whitebox, alle CL50 blir sendt ut med Engelsk tastatur. Dette forde de nye feilfrie Norske ikke har kommet inn enda, de forventes in ca 10 Januar. Min pc forventes på min dør Onsdag eller Fredag Godt Nytt År Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Er Matshita UDJDA750 DVD brenner eller vanlig dvd-cdrw? Bestillte dvd brenner men fikk ikke Toshiba Jeg anbefaler å laste ned et Freeware program som heter Aida 32. Dette programmet gir full informasjon om en pc. Last ned her for eksempel Det var dagens nettjuvel hos Digi.no her: Endret 29. desember 2003 av chessguy Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Fikk min i dag med budbil kl 17.15 Men jeg har "så klart" fått engelsk tastatur Jeg trenger å få boota den opp, men mangler diskett stasjon. Win XP cd`n finner jeg ikke så jeg må bruke win 2k. Win 2k cd`n er så klart ikke boot bar; er det ett sted på nettet jeg kan laste ned en dos boot cd? Snakket nettop med Whitebox, alle CL50 blir sendt ut med Engelsk tastatur. Dette forde de nye feilfrie Norske ikke har kommet inn enda, de forventes in ca 10 Januar. Min pc forventes på min dør Onsdag eller Fredag Godt Nytt År Hva slags pc har du bestilt? Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Går det ann å deaktiverer touch pad`n på en måte? Når jeg setter inn USB mus så virker pad`n fortsatt, en smule irriterende i spill når man plutselig kommer borti pad`n... Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er Matshita UDJDA750 DVD brenner eller vanlig dvd-cdrw? Bestillte dvd brenner men fikk ikke Toshiba Jeg anbefaler å laste ned et Freeware program som heter Aida 32. Dette programmet gir full informasjon om en pc. Last ned her for eksempel Det var dagens nettjuvel hos Digi.no her: Står Matshita UJDA750 DVD/CDRW... Finnes det et freeware dvd brenne program nå nettet et sted så jeg kan teste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå