PulZ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har i dag vært i kontakt med Whitebok Salg, og fikk der beskjed at deres tastatur problem nå skal være løst. Selger sier at det har vært Zepto som har holdt igjen fabrikens tastatur, at de har hatt enerett på det så whitebox har funnet sin egen løsning.(som ikke var helt like bra). Dette skal nå være rettet så vi får nå gjenomsikte like taster på alle, og så de med æøå Har også sett på baksiden av siste PcWorld at Whitebok har en helsides anonnse, men hele 8 Pc modeler, disse vil legges til WB websiden om ikke lenge. I samme anonnse søker de etter forhandlere i hele Norge. Kan være gode nyheter for de som var noe bekjymret for kort levetid på firmaet Jeg har værtfall fullført min bestiling på CL50, aventer nå og få høre levering da jeg bor i Fredrikstad og de ikke kunne svare enda(ikke slegeren alene hvertfall) på om de kunne kjøre den hitt med sine bud før Jul. Ps: DVD brenneren er 100kr biligere på PcWorld tilbudet, derfor rettes prisen på web siden snart. 100kr til spart God Jul uhm, nye modeller ? Hva er nytt med dem, evt nye modeller som baserer seg på centrino ? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Ja nye modeler, de har jo pr i dag 4 bærbare pcer på sin webside. Baksiden av PcWorld Norge nr 14-2003 har de 8 totalt. dvs de 4 de har på web siden pluss 4 til med følgende navn/nr: Whitebox CL1555 (tror dette er tundraen som vi kjenner fra før) Whitebox CL51 Whitebox CL551 Whitebok C1600 Alle disse har centrino. Hvis du er veldig intresert skal jeg se om jeg kan scanne baksiden og lege ut link. Må bare finne driver til min gode gammle scanner som står og støver et eller annet sted her i huset. Lenke til kommentar
Krishmann. Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Noen som har erfaringer med cl50 centrino da? Vurderer å kjøpe en sånn med maks minne og dvdbrenner.. noen bedre alternativer ute å går til den prisen? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Har i dag vært i kontakt med Whitebok Salg, og fikk der beskjed at deres tastatur problem nå skal være løst. Selger sier at det har vært Zepto som har holdt igjen fabrikens tastatur, at de har hatt enerett på det så whitebox har funnet sin egen løsning.(som ikke var helt like bra). Dette skal nå være rettet så vi får nå gjenomsikte like taster på alle, og så de med æøå Har også sett på baksiden av siste PcWorld at Whitebok har en helsides anonnse, men hele 8 Pc modeler, disse vil legges til WB websiden om ikke lenge. I samme anonnse søker de etter forhandlere i hele Norge. Kan være gode nyheter for de som var noe bekjymret for kort levetid på firmaet Jeg har værtfall fullført min bestiling på CL50, aventer nå og få høre levering da jeg bor i Fredrikstad og de ikke kunne svare enda(ikke slegeren alene hvertfall) på om de kunne kjøre den hitt med sine bud før Jul. Ps: DVD brenneren er 100kr biligere på PcWorld tilbudet, derfor rettes prisen på web siden snart. 100kr til spart God Jul uhm, nye modeller ? Hva er nytt med dem, evt nye modeller som baserer seg på centrino ? Her har du anonsen i PC World Norge Da hadde jeg endelig en undskyldning for meg selv og finne frem scanneren og koble den på serveren her hjemme Toast: det er jo den pcen vi har snakket mest om her i denne tråden. Har selv bestilt min i dag med full pakke. 16800kr. Men den rekker ikke komme før jul da siden jeg bestilte så sent. Og ikke bodde i Oslo, da kunne jeg fått den i morgen. Endret 22. desember 2003 av MrNielsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Noen som har erfaringer med cl50 centrino da?Vurderer å kjøpe en sånn med maks minne og dvdbrenner.. noen bedre alternativer ute å går til den prisen? Du finner mange erfaringer rundt om i forumet. Du finner ikke noe bedre til den prisen. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har i dag vært i kontakt med Whitebok Salg, og fikk der beskjed at deres tastatur problem nå skal være løst. Selger sier at det har vært Zepto som har holdt igjen fabrikens tastatur, at de har hatt enerett på det så whitebox har funnet sin egen løsning.(som ikke var helt like bra). Dette skal nå være rettet så vi får nå gjenomsikte like taster på alle, og så de med æøå Har også sett på baksiden av siste PcWorld at Whitebok har en helsides anonnse, men hele 8 Pc modeler, disse vil legges til WB websiden om ikke lenge. I samme anonnse søker de etter forhandlere i hele Norge. Kan være gode nyheter for de som var noe bekjymret for kort levetid på firmaet Jeg har værtfall fullført min bestiling på CL50, aventer nå og få høre levering da jeg bor i Fredrikstad og de ikke kunne svare enda(ikke slegeren alene hvertfall) på om de kunne kjøre den hitt med sine bud før Jul. Ps: DVD brenneren er 100kr biligere på PcWorld tilbudet, derfor rettes prisen på web siden snart. 100kr til spart God Jul uhm, nye modeller ? Hva er nytt med dem, evt nye modeller som baserer seg på centrino ? Her har du anonsen i PC World Norge Da hadde jeg endelig en undskyldning for meg selv og finne frem scanneren og koble den på serveren her hjemme Toast: det er jo den pcen vi har snakket mest om her i denne tråden. Har selv bestilt min i dag med full pakke. 16800kr. Men den rekker ikke komme før jul da siden jeg bestilte så sent. Og ikke bodde i Oslo, da kunne jeg fått den i morgen. Når du bestilte da ? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) I dag mores, dvs sente bestiling Lørdag, men ringte i dag mors og endret litt Etter er lengre samtale med selger om alle skriveriene her på forumet og de problemene folk hadde hatt var jeg overbevist. Veldig imøtekomende og svarte vell erlig på de sakene som jeg spurte om. Og det ble da bekreftet at de hadde løst sitt lille tastaturproblem. Så det ente med en bestiling av CL50 med absolutt alt Leverings hastighet kommer helt and på betalings metode, min tar noe tid ellers kunne jeg hatt den mye raskere. Jeg fikk tilbud om og hente den i Oslo selv, i morgen men det hadde jeg ikke mulighet til. Så den sendes med posten. Ps: De hadde ca 50stykker som skulle ut disse 2 dagene. Gleder meg Endret 22. desember 2003 av MrNielsen Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 hehe, det merkes at de har litt pågang ja... min cl50 skulle vist bli sendt på fredag, men har ikke hørt noe ennå Men forstår dem jevla godt egentlig, det er jul og dem kjører en ****** bra kampanje. Så vil tru at det er mye å gjøre til de gutta der nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Så vil tru at det er mye å gjøre til de gutta der nå. De 3 folkene som jobber der Kan skjønne hvorfor folk blir overbevist på telefon med dem. Etter alle små raseriutbruddene som jeg har hatt på forumet, har jeg ringt dem og fått bekreftelse på at det er ingenting å uroe seg for. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 hehe, det merkes at de har litt pågang ja...min cl50 skulle vist bli sendt på fredag, men har ikke hørt noe ennå Hva med og ta en tlf? det hadde jeg gjort Selv ringte jeg de 3 ganger i formidag. Og de ringte meg 2 lol Kansje jeg har holdt tlf opptatt for dere Jeg har foresten snakket med 2 på salg og 1 på Levering, har jeg snakket med alle annsatte da? lol God Jul på dere alle sammen med eller uten CL50 Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Fikk en tlf nå, det kommer en budbil i løpet av dagen. Mange andre her som får budbil i dag? Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Budbil kommer til Solbergelva utenfor Drammen i løpet av ettermiddagen og leverer min nye CL5 med 3,2 GHz P4 og G trådløst nettverk. Jeg har vært og ordnet med krysset bankremisse utstedt til Whitebox Data Systems. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hodesleng osv, hvor mye dere måtte betale for å få så kjapp levering. Har ikke hørt noe alternativ da jeg bestilte, og får dem bare i oppkrav. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hodesleng osv, hvor mye dere måtte betale for å få så kjapp levering. Har ikke hørt noe alternativ da jeg bestilte, og får dem bare i oppkrav. Jeg fikk en telefon for en time siden, jeg kunne få PC`n i dag med budbil. Han sa at det kom på rundt 100 kr. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hodesleng osv, hvor mye dere måtte betale for å få så kjapp levering. Har ikke hørt noe alternativ da jeg bestilte, og får dem bare i oppkrav. Jeg fikk en telefon for en time siden, jeg kunne få PC`n i dag med budbil. Han sa at det kom på rundt 100 kr. Ja dere er heldige dere, budbilen vil ikke kjøre til Fredrikstad Buhhuuuuuu for mye og gjøre for de.... Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 usj, for oss vanlige døde i trondheim må vi vel vente på treige posten Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Hadde nå kjørt fra Fredrikstad og hentet den i Oslo jeg da. Kjekt å ha den alle fridagene i julen.. Endret 23. desember 2003 av chessguy Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ja men når man har passert 30 og Barn i huset så kan man ikke altid gjøre som man vil desvere... Lenke til kommentar
InsomNiacin Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg ble tipset av en av brukerene på dette forumet ang. Whitebox CL50 Centrino og jeg har lest gjennom alle postene i denne "tråden" og lurer da på: Hvor mye veier den? Hvordan ser den egentlig ut? (finnes det noen store bilder av den?) Hva er "sjasiet" laget av? Hvor lenge varer tilbudet? Hva følger med av programvare? Hvordan ser vesken ut? Blir litt halvtullete av å se på nettsiden deres, da den ikke akkurat er "presentasjonsvennlig", så jeg håper virkelig på svar fra en av dere vedr. mine spørsmål slik at også jeg får sendt inn en bestilling (med god mageføleslse) før tilbudet går ut. God Jul alle mann! Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Jeg ble tipset av en av brukerene på dette forumet ang. Whitebox CL50 Centrino og jeg har lest gjennom alle postene i denne "tråden" og lurer da på: Hvor mye veier den? Hvordan ser den egentlig ut? (finnes det noen store bilder av den?) Hva er "sjasiet" laget av? Hvor lenge varer tilbudet? Hva følger med av programvare? Hvordan ser vesken ut? Blir litt halvtullete av å se på nettsiden deres, da den ikke akkurat er "presentasjonsvennlig", så jeg håper virkelig på svar fra en av dere vedr. mine spørsmål slik at også jeg får sendt inn en bestilling (med god mageføleslse) før tilbudet går ut. God Jul alle mann! Jeg kan jo svare på noe her hvertfall Bilder: Se på testene av Zepto 4100, det er samme pc, bare med whitebox klistremerke. Den lages av samme frabrikk med to navn. Veier: ca 2,8kg Chassis: Aluminium og plast etter hva jeg har lest i tester. Aluminium i lokket. Programvare: Ingen ting hvis du ikke ber og betaler for det. Fordel for oss som ikke vil ha WinXP Home og en tullete Works sak. Vesken:?? har ikke peil, de som har fått pcen de siste dagene kan kansje gi oss noen bilder? Tilbudet: Ja hvem hvet? Whitebox salg på tlf bør vell vite, ellers tror jeg det varer lenge. For det er samme prisene som oppgis bak på siste PCWorld annonse. Så hvis juletilbudet stoper, si du har sett anonnsen i bladet, og ikke noe om juletilbud Endret 23. desember 2003 av MrNielsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå