cyberspin Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Her kan dere lese en liten review og se noen bilder av CL1557`n. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) This thing is like Rambo, it just doesn't die Ser bra ut! Endret 16. januar 2004 av Naits Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Noen som vet hva rammen vi får til 1557 fra whitebox er klokka på? Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Men men, en liten posetiv melding for oss cl50 eiere, er at cl50 trolig vil radeon 9600 mulighet. Dette fikk jeg vite da jeg snakka med whitebox idag, kommer en trolig en oppgraderigns mulighet for oss senere. Men dette blir ikke før om en liten stund da dette var i test fasen ennå... Er ikke annet å si at stor glad at jeg valgte cl50 i steden for aopen modellen Endret 16. januar 2004 av PulZ Lenke til kommentar
rscue Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Etter slik jeg forstod det på han som er tekniske, så kan en bytte ut både prossesor og skjermkortet på aopen når raskere prossesorer og raskere skjermkort blir tilgjengelig, noe dem anbefalte at en ventet en liten stund da prisene kommer til å falle.. RScue Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Selvsagt kan du bytte ut delene, problemene med dette er evt varme problemer... Cl50 har vist grense på centrino 1.8 mens aopen har grense på 2ghz... Men siden det ikke er noe hardware begrensninger på cl50 som stopper dette, skulle man tro at det var mulig med bios oppdatering i framtiden. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Når jeg mottar laptopen min, må jeg selvfølgelig sette den på lading. Men... Kan jeg bruke den mens den lader? Eller bør den stå helt i ro første gangen? Og hvor lenge må den lade første gangen for at det skal bli optimalt? Uansett blir det kjempevanskelig å ikke bruke den mens den lader, hvis jeg må det. Blir jo nødt til å legge inn OS og programmer, så jeg vet ikke hvor bra det er for batteriet å bruke den på den måten første gangen. Drive å restarte, og bruke full CPU? Tanker? (Muligens litt off topic, men det får gå sin gang. Bedre enn å lage ny thread ) Lenke til kommentar
Naits Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Og har noen forresten hørt noe mer om de bæreveskene som skulle komme med CL1557? Det var snakk om at de var under produksjon også, og at de skulle bli tilsendt litt etter at vi fikk PCn. Dog dette er en stund siden, så jeg tenkte kanskje at noen hadde hørt om veskene allerede er ferdiglagde og klare for utsending? Lenke til kommentar
yotbar Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Og har noen forresten hørt noe mer om de bæreveskene som skulle komme med CL1557? Det var snakk om at de var under produksjon også, og at de skulle bli tilsendt litt etter at vi fikk PCn. Dog dette er en stund siden, så jeg tenkte kanskje at noen hadde hørt om veskene allerede er ferdiglagde og klare for utsending? får vi veske gratis? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Når jeg mottar laptopen min, må jeg selvfølgelig sette den på lading.Men... Kan jeg bruke den mens den lader? Eller bør den stå helt i ro første gangen? Og hvor lenge må den lade første gangen for at det skal bli optimalt? Uansett blir det kjempevanskelig å ikke bruke den mens den lader, hvis jeg må det. Blir jo nødt til å legge inn OS og programmer, så jeg vet ikke hvor bra det er for batteriet å bruke den på den måten første gangen. Drive å restarte, og bruke full CPU? Tanker? (Muligens litt off topic, men det får gå sin gang. Bedre enn å lage ny thread ) Ta ut batteriet. La den stå på strøm. Installer og kos deg med maskinen. Etter at du er ferdig med "kosingen". Setter du den på lading. Minst ett døgn har jeg hørt. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Og har noen forresten hørt noe mer om de bæreveskene som skulle komme med CL1557? Det var snakk om at de var under produksjon også, og at de skulle bli tilsendt litt etter at vi fikk PCn. Dog dette er en stund siden, så jeg tenkte kanskje at noen hadde hørt om veskene allerede er ferdiglagde og klare for utsending? får vi veske gratis? Jeg trudde det ja. Mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
nightcrawler Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Noen som har snakket med Whitebox på telefon idag? Sender de ut idag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Når jeg mottar laptopen min, må jeg selvfølgelig sette den på lading.Men... Kan jeg bruke den mens den lader? Eller bør den stå helt i ro første gangen? Og hvor lenge må den lade første gangen for at det skal bli optimalt? Uansett blir det kjempevanskelig å ikke bruke den mens den lader, hvis jeg må det. Blir jo nødt til å legge inn OS og programmer, så jeg vet ikke hvor bra det er for batteriet å bruke den på den måten første gangen. Drive å restarte, og bruke full CPU? Tanker? (Muligens litt off topic, men det får gå sin gang. Bedre enn å lage ny thread ) Ta ut batteriet. La den stå på strøm. Installer og kos deg med maskinen. Etter at du er ferdig med "kosingen". Setter du den på lading. Minst ett døgn har jeg hørt. Genial løsning, det har jeg ikke tenkt på. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Genial løsning, det har jeg ikke tenkt på. Ironi ?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Genial løsning, det har jeg ikke tenkt på. Ironi ?! Faktisk ikke. Det var en glimrende måte å sette fingrene i maskinen med en gang den kom. Jeg ladet den selvfølgelig over første natta uten å røre den. Det skal jeg huske på. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Genial løsning, det har jeg ikke tenkt på. Ironi ?! Jeg syns det var en god ide Lenke til kommentar
volund Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Whitebox ringte meg og sa at de skulle sende pcen i dag(cl50). GLÆR MÆ !! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Noen som har fått sin CL1557 og dermed fått en "hands-on" experience"? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
nightcrawler Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 snakket med whitebox idag. de hadde enda ikke sendt ut cl1557. ventet på tastaturet. ble tidligst sendt ut imorgen....senest på onsdag. Noen som har hørt den før? mektig lei av lovnadene til whitebox nå! kan bare satse på de holder ord denne gang Lenke til kommentar
yotbar Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 snakket med whitebox idag. de hadde enda ikke sendt ut cl1557. ventet på tastaturet. ble tidligst sendt ut imorgen....senest på onsdag. Noen som har hørt den før? mektig lei av lovnadene til whitebox nå! kan bare satse på de holder ord denne gang jeg er mektig lei av forsinkelsen Jeg ringte de på torsdag forrige uke og de sa at 1557 er kommet og de skulle sende de på lørdag(forrige uke) eller senest på tirsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå